Przetarg - ZP/BZP/175/2017 – Dostawa aparatury badawczej do...

   
Analizuj Zamówienie 5617500 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2017-11-17
przedmiot ogłoszenia
ZP/BZP/175/2017 – Dostawa aparatury badawczej do Laboratorium Systemów Maszynowych w Górnictwie w ramach projektu „Kompleks GEO-3E
M – Energia Ekologia Edukacja” – 3 Zadania. Numer referencyjny: ZP/BZP/175/2017
Część nr 1
Nazwa Zadanie nr 1 – Zestaw aparatury do monitorowania i diagnostyki maszyn (obiektów), procesów, środowiska kopalnianego (1 zest.)
Opis Na zestaw składa się:
1) mikrofonowa mobilna kamera akustyczna (matryca mikrofonowa);
2) wielokanałowy system do rejestracji emisji akustycznej;
3) system do wielokanałowej akwizycji drgań;
4) wielokanałowy system do akwizycji danych sejsmicznych;
5) przenośny system do pomiaru parametrów fizjologicznych człowieka;
6) oprogramowanie do biostatystyki.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Kod CPV: 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3a do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2a SIWZ.
1. Zadanie 1:
Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 05 XI 2018r., jednak nie wcześniej niż od 01 IX 2018r.
Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.

Część nr 2
Nazwa Zadanie nr 2 – Stanowisko badawcze do robotyzacji procesów technologicznych w górnictwie (1 szt.)
Opis Na zestaw składa się:
1) Część bazowa stanowiska – Model kraty przeładowczej oraz model górotworu (przodka, stropu itd.);
2) Część wykonawcza stanowiska stanowisko badawcze robotyzacji procesów technologicznych (wiercenie, kruszenie, kotwienie);
3) Część wykonawcza stanowiska stanowisko badawcze „symulator skrawania skał”;
4) Manipulator (ramie robota) wraz z oprogramowaniem;
5) Osprzęt specjalizowany robota;
6) Oprogramowanie specjalizowane.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie urządzenia (Projekt), dostawę, montaż, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Akceptacja Projektu nastąpi w formie pisemnej protokołem odbioru projektu poprzez wskazanie braku stwierdzenia przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń do Projektu.
Stanowisko Badawcze będzie wykonane u Wykonawcy. Montaż, instalacja, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania u Zamawiającego – Budynek GEO-3EM, ul. Na Grobli, Wrocław.
Kod CPV: 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3b do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2b SIWZ.
1. Zadanie 2:
Dla Zadania 2:
I etap: wykonanie projektu – do 3 miesięcy po podpisaniu umowy;
II etap: Wykonanie Stanowiska Badawczego – do 05 XI 2018r., jednak nie wcześniej niż od 01 IX 2018r. Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.

Część nr 3
Nazwa Zadanie nr 3 – Zestaw aparatury do mobilnej robotyki inspekcyjnej (1 zest.)
Opis Na zestaw składa się:
1) system lokalizacji (autolokalizacja robota), w tym system laserowej lokalizacji obiektu pod ziemią;
2) systemy GPS lokalizacji obiektu (kopalnie odkrywkowe);
3) system wizyjny do rozpoznawania terenu (robotyka mobilna), w tym możliwość rozpoznania przeszkód przy relatywnie słabej widoczności;
4) robot inspekcyjny kroczący do zastos. w kop. podziemnej;
5) robot inspekcyjny latający do zastos. w kop. podziemnej;
6) robot inspekcyjny kołowy do zastos. w kop. podziemnej;
7) osprzęt diagnostyczny dla robotów mobilnych (mikrofony, kamera RGB, kamera termowizyjna).
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Kod CPV: 38970000-5 Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3c do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2c SIWZ
1. Zadanie 3:
Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 05 XI 2018r., jednak nie wcześniej niż od 01 IX 2018r.
Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 38500000, 38970000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10433165 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Sprzedaż i dostawa wyposażenia laboratorium w zakresie systemu obrazowania mikroskopowego w podczerwieni i zestawu spektrofotometrycznego”, z podziałem na części:Pakiet I Sprzedaż i ...
10446885 2024-05-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa wraz z instalacją laboratoryjnej wytłaczarki dwuślimakowej wraz z oprzyrządowaniem
10455238 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie Serwis i legalizacja wag dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na pięć zadań.
10446839 2024-05-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Utrzymanie w stałej sprawności urządzeń poboru opłat w Śródmiejskiej Strefie Płatnego Parkowania i Strefie Płatnego Parkowania na terenie Jeżyc w Poznaniu. Przedmiotem zamówienia...
10487324 2024-05-17
godz. 09:33
Dolnośląskie Dostawa i montaż chromatografu cieczowego wyposażonego w detektory: refraktometryczny oraz UV-VIS – zestaw dedykowany do techniki GPC
10485760 2024-05-20
godz. 14:00
Pomorskie RG/160034147/327 AS/ CZĘŚCI DO ZAWORÓW VELAN
10473667 2024-05-24
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa pomp SWZ Rozdział III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
10451489 2024-05-24
godz. 15:00
Śląskie Wykonanie modernizacji dźwigników do podnoszenia pojazdów kolejowych.
10414802 2024-06-01
godz. 10:00
Dolnośląskie DOSTAWA POMPY ELEKTR, MOTOPOMPY, SMOKA PŁYWAJĄC, POMPY PŁYWAJĄCEJ Lokalizacja 59-101 Polkowice
10490081 2024-06-06
godz. 07:00
Lubelskie Zakup i dpstawa sygnalizatora SICK MM12-60A-N-ZCO - 20szt