Przetarg - ZP-2380-352-81/2017 Zakup i dostawa materiałów techniki...

   
Analizuj Zamówienie 5464059 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2017-09-15
przedmiot ogłoszenia
ZP-2380-352-81/2017 Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów
KWP Katowice oraz Laboratorium Kryminalistycznego KWP Katowice na lat. Numer referencyjny: ZP-2380-352-81/2017
Część nr 1
Nazwa Zadanie nr 1 – folie daktyloskopijne
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 2
Nazwa Zadanie nr 2 – proszki daktyloskopijne
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 3
Nazwa Zadanie nr 3 – pędzle daktyloskopijne
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 4
Nazwa Zadanie nr 4 – wymazówka biologiczna z torebką oraz zestaw do pobierania materiału biologicznego GA02
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 5
Nazwa Zadanie nr 5 – zestaw do pobierania materiału genetycznego GA01
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 6
Nazwa Zadanie nr 6 – pochłaniacze zapachów
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 7
Nazwa Zadanie nr 7 – słoje, wieczka, folia aluminiowa
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 8
Nazwa Zadanie nr 8 – środki do utrwalania śladów
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 9
Nazwa Zadanie nr 9 – materiały daktyloskopijne
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 10
Nazwa Zadanie nr 10 – skalówki, linijki, numerki dowodowe
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.

Część nr 11
Nazwa Zadanie nr 11 – skalpele, pęsety, stoliki GSR
Opis 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w:
3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy
3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
3.4 załączniku nr 5 do SIWZ – ilości asortymentu wraz z miejscami dostaw do których należy dostarczyć asortyment.
4. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania oraz pozycji, wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ udzielił gwarancji na okres co najmniej taki jak wskazany w tym załączniku.
Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Gwarancja na asortyment będący przedmiotem zamówienia w ramach zadania obowiązywać będzie od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji asortymentu w załączniku nr 3 do SIWZ dla każdego z zadań.
Brak wpisania nazwy handlowej lub numeru katalogowego zaoferowanego produktu każdej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania.
branża Laboratoria, Materiały chemiczne
podbranża sprzęt laboratoryjny, materiały laboratoryjne, środki chemiczne
kody CPV 14521210
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny , materiały laboratoryjne , środki chemiczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456977 2024-04-30
godz. 10:00
Pomorskie Automatyczny aparat do oznaczania lepkości kinematycznej
10482933 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa materiałów zużywalnych do posiadanych aparatów do HPLCP 1. Filtry strzykawkowe, 13mm PVDF Hydrophilic Welded, Syringe Filter 0.45um, with, Printing. 100pcs/pk. Produkt ref. ALW-C...
10485577 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa odczynników do badań naukowych 1. RIPA Buffer Concentrate nr kat. 10010263-1 lub produkt równoważny 4 sztuki 2. TBARS (TCA Method) Assay Kit nr kat. 700870-96 lub produkt równow...
10402121 2024-05-06
godz. 10:30
Małopolskie Dostawa autonomicznego robota na potrzeby CDSI - DE-dzp.272-134/24 Dostawa autonomicznego robota zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ
10491729 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie Naprawa systemu MicroTime 200 PicoQuant. Stwierdzono brak sygnału w torze detekcji kamery Andor Newton 980, w układzie czasowo-rozdzielczym obrazowania emisji fluorescencji systemu MicroTi...
10395707 2024-05-06
godz. 11:00
Małopolskie dostawa 2 mikroskopów do laboratorium astrobiologii dla CTK - DE-dzp.272-141/24 dostawa 2 mikroskopów do laboratorium astrobiologii dla CTK
10451208 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Sukcesywna dostawa kwasu solnego oraz wodorotlenku sodu dla TAURON Ciepło sp. z o.o.
10433273 2024-05-17
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa przenośnego cyfrowego miernika wieloparametrowego dla Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego cyfrowego mi...
10463942 2024-05-20
godz. 11:00
Małopolskie Zestaw do oznaczania włókna surowego i detergentowego składający się z automatycznego ekstraktora i modułu do przeprowadzania szybkiej ekstrakcji na zimno dla Instytutu Zootechniki –...
10486852 2024-05-27
godz. 10:00
Śląskie Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej na potrzeby jednostek Policji garnizonu śląskiego na lata 2024/2025 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów techniki k...