Przetarg 8853503 - Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców...

   
Analizuj Zamówienie 8853503 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-04-20
przedmiot ogłoszenia
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1 - przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zie
lonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju

1. Zakres prac obejmuje część drogową oraz część dotyczącą infrastruktury około drogowej.W części drogowej, oprócz przebudowy i rozbudowy odcinka przedmiotowej ulicy, przewiduje się także budowę przepustu nad ciekiem Gmyrdek, przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiejz ul. Podhalańską i ul. Zieloną. Część dotycząca infrastruktury około drogowej przewiduje budowę oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz przełożenie kolidujących odcinków sieci.Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb- przebudowę / budowę zjazdów- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.

BZP.271.23.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00137209/01 z dnia: 2022-04-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1 - przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zielonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju
Po zmianie:
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00018180/12/P
Po zmianie:
2022/BZP 00018180/13/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów – etap 1 – przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zielonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów – etap 1 ” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres prac obejmuje część drogową oraz część dotyczącą infrastruktury około drogowej.
W części drogowej, oprócz przebudowy i rozbudowy odcinka przedmiotowej ulicy, przewiduje się także budowę przepustu nad ciekiem Gmyrdek, przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej
z ul. Podhalańską i ul. Zieloną. Część dotycząca infrastruktury około drogowej przewiduje budowę oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz przełożenie kolidujących odcinków sieci.

Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:
- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb
- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.
- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb
- przebudowę / budowę zjazdów
- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu
- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią
- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.
- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.
Po zmianie:
1. Projekt polega na budowie i modernizacji dróg na jednym z największych osiedli mieszkaniowych w mieście. I etap realizacji polegał będzie na budowie - skrzyżowania ulic Młyńskiej, Podhalańskiej i Zielonej typu rondo małe, drogi po nowym śladzie wraz z chodnikiem, przepustu na cieku Gmyrdek, zjazdu publicznego na połączeniu z ulicą Gołębią, nowego i przebudowie istniejącego systemu odwodnienia drogi oraz istniejącej sieci oświetlenia. W późniejszym czasie realizowany będzie II etap inwestycji.

Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:
- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb
- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.
- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb
- przebudowę / budowę zjazdów
- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu
- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią
- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.
- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-10 09:00
Po zmianie:
2022-05-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-10 09:15
Po zmianie:
2022-05-11 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-08
Po zmianie:
2022-06-09


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00145217/01 z dnia: 2022-05-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:00
Po zmianie:
2022-05-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:15
Po zmianie:
2022-05-12 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-09
Po zmianie:
2022-06-10


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00149436/01 z dnia: 2022-05-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-12 09:00
Po zmianie:
2022-05-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-12 09:15
Po zmianie:
2022-05-17 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-10
Po zmianie:
2022-06-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00156503/01 z dnia: 2022-05-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-17 09:00
Po zmianie:
2022-05-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-17 09:15
Po zmianie:
2022-05-24 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-15
Po zmianie:
2022-06-22
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 32412100, 45111300, 45233120, 45233140, 45233220, 45316110, 45332300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10499413 2024-05-15
godz. 11:00
Dolnośląskie Rewitalizacja parku miejskiego przy ul. Parkowej w Głuszycy (II) 1. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład – Rządowy Program Odbudowy Zab...
10501627 2024-05-16
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja drogi gminnej w km 0+000-0+250 w miejscowości Piaski. Inwestycja znajduje się w woj. mazowieckim, powiecie garwolińskim, gminie Górz...
10503337 2024-05-16
godz. 10:00
Podlaskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej.2. Zakres zamówienia obejmuje budowę drogi wewnętrznej w c...
10504159 2024-05-16
godz. 11:00
Łódzkie Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w miejscowości Borki.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Zakres r...
10506247 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa dróg powiatowych Część 1: Zakres robót obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 4517W Osuchów - Wólka Gonciarska w km od 2+843 do km 3+393. I. Roboty pr...
10502762 2024-05-17
godz. 12:00
Pomorskie Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant II (z możliwością negocjacji ) pn. Przebudowa dróg nr 3145G granica powiatu- Jakubowo- Obrzynowo oraz nr 3218G Raniewo-Star...
10504950 2024-05-17
godz. 12:00
Pomorskie Remont nawierzchni placu przed Magazynem Chemicznym - I etap
10398157 2024-05-20
godz. 10:45
Łódzkie Rozwój i modernizacja infrastruktury miejskiej służącej mieszkańcom Gminy Miasto Zgierz Część 1: Część I: Modernizacja wybranej infrastruktury drogowej, służącej poprawie obs...
10501257 2024-05-21
godz. 14:00
Małopolskie Roboty brukarskie przy al. Pokoju 87 i 89
10473691 2024-05-28
godz. 10:00
Łódzkie Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 704 na odcinku od km 18+398 do km 19+072 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego [1]. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w ...