Przetarg - Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek , majtek chłonnych i...

   
Analizuj Zamówienie 6397082 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-09
przedmiot ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek , majtek chłonnych i środków do pielęgnacji skóry dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii.
Num
er referencyjny: AZP 241-159/2018

Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek , majtek chłonnych i środków do pielęgnacji skóry dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1 stanowiącym Załącznik nr 1

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek , majtek chłonnych i środków do pielęgnacji skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1 stanowiącym Załącznik nr 1

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500270043-N-2018 z dnia: 2018-11-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający: - Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. . - Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 19.11.2018 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający: - Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. . - Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 21.11.2018 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz załączonych próbek oraz próbki - załącznik nr 5 do SIWZ

W ogłoszeniu powinno być:
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679)-
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy
załączyć oświadczenie.
2. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta / w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu, uwzględniające wymagane parametry
3. Karty danych technicznych wyrobów medycznych na potwierdzenie parametrów.
4. Wykaz załączonych próbek oraz próbki - załącznik nr 5 do SIWZ



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416288 2024-05-15
godz. 12:00
Podlaskie Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do II Kliniki Nefrologii, Hipertensjologii i Chorób Wewnętrznych z Ośrodkiem Dializ Dostawa sprzętu medycznego j.u. Szczegółowy opis ...
10506751 2024-05-17
godz. 08:00
Lubuskie LA.261.22.2024 Sukcesywne dostawy szwów mechanicznych (staplerów), ładunków do staplerów. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szwów mechanicznych (staplerów), ładunków d...
10433231 2024-05-20
godz. 09:30
Pomorskie 51/PN/2024 - Dostawa zestawów do znakowania Ga-68 z generatora Ge-68/Ga-68 dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do znakowania Ga-68 z generatora Ge-68/Ga-68...
10463923 2024-05-23
godz. 09:00
Mazowieckie dostawy sprzętu jednorazowego użytku - 33 pakietów w okresie 24 miesięcy
10506686 2024-05-23
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz dzierżawa urządzeń. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części, których szczegółowy opis zawiera dokumentacja zamówie...
10451031 2024-05-24
godz. 09:30
Pomorskie 104/PN/2024 - Dostawa materiałów szewnych specjalistycznych dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych specjalistycznych dla UCK w asortymencie, szacunkowej ilo...
10486806 2024-05-28
godz. 10:00
Łódzkie Dostawy implantów na potrzeby USK im. WAM – CSW w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są: Dostawy implantów na potrzeby USK im. WAM– CSW w Łodzi (zwanego dal...
10498554 2024-05-28
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy osprzętu jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych, artroskopii, implanty do chrząstki wzrostowej kości oraz śruby do zatoki stępu Sz...
10506681 2024-06-03
godz. 08:00
Łódzkie ZP 15/24 Zakup sprzętu medycznego do Pracowni Implantacji Stymulatorów Serca Zakup sprzętu medycznego do Pracowni Implantacji Stymulatorów Serca z podziałem na 43 pakiety asortymentowe
10502467 2024-06-11
godz. 11:00
Lubelskie DOSTAWA IMPLANTÓW I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz wyrobów ortopedycznych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zes...