Przetarg 8584387 - Wyposażenie pomieszczeń socjalno-biurowych w lokalizacji...

   
Analizuj Zamówienie 8584387 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-12-07
przedmiot ogłoszenia
Wyposażenie pomieszczeń socjalno-biurowych w lokalizacji PUT Wągrowiec. Numer referencyjny: KW-WWA-282.12.2021.AU
1. Przedmiotem
zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń socjalno-biurowych w lokalizacji PUT Wągrowiec.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Zadania.
3. Dostarczony asortyment musi być (nieużywane) fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany/dostarczony zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym odpowiednio w Załączniku nr 2.1-2.3 do SWZ, zmontowany, gotowy do użytku oraz ustawiony w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Zadanie nr 1 – Wyposażenie (dozowniki, pojemniki, kosze, lustra itp.) Część nr 1 Zadanie nr 1 – Wyposażenie (dozowniki do mydła, dozowniki pasty do mycia rąk, dozownik do żelu, pojemniki na czyściwo, pojemniki na papier, kosze, suszarka do rąk, suszaka do włosów, lustra itp.) a) dostarczony asortyment musi być (nieużywane) fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany/dostarczony zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym odpowiednio w Załączniku nr 2.1 do SWZ, zmontowany, gotowy do użytku oraz ustawiony w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. b) Zamawiający dopuszcza aby montaż asortymentu, o którym mowa w § 1 ust. 7 Wzoru umowy – stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, odbył się w pomieszczeniach Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości. c) Zamawiający nie wymaga składania w ramach postępowania przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy PZP.
Zadanie nr 2 – AGD, multimedia Część nr 2 Zadanie nr 2 – AGD, multimedia (czajniki elektryczne, kuchenki mikrofalowe, lodówki, ekspres do kawy, tablica magnetyczna itp.) a) dostarczony asortyment musi być (nieużywane) fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany/dostarczony zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym odpowiednio w Załączniku nr 2.2 do SWZ, zmontowany, gotowy do użytku oraz ustawiony w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. b) Zamawiający dopuszcza aby montaż asortymentu, o którym mowa w § 1 ust. 7 Wzoru umowy – stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, odbył się w pomieszczeniach Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości. c) Zamawiający nie wymaga składania w ramach postępowania przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy PZP.
Zadanie nr 3 – Wyposażenie (dodatki itp.) Część nr 3 Zadanie nr 3 – Wyposażenie: kosze na śmieci, wieszaki, wycieraczki, lampki na biurko, apteczki, tabliczki z numerem, wieszaki itd. a) dostarczony asortyment musi być (nieużywane) fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany/dostarczony zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym odpowiednio w Załączniku nr 2.3 do SWZ, zmontowany, gotowy do użytku oraz ustawiony w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. b) Zamawiający dopuszcza aby montaż asortymentu, o którym mowa w § 1 ust. 7 Wzoru umowy – stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, odbył się w pomieszczeniach Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości. c) Zamawiający nie wymaga składania w ramach postępowania przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy PZP.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 003-005213 z dnia 2022-01-05:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert
Zamiast:
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 17/01/2022
Czas lokalny: 10:30
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 09/04/2022
Powinno być:
Data: 16/04/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 17/01/2022
Czas lokalny: 11:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 011-025144 z dnia 2022-01-17:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert
Zamiast:
Data: 17/01/2022
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 25/01/2022
Czas lokalny: 10:30
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 16/04/2022
Powinno być:
Data: 24/04/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 17/01/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 25/01/2022
Czas lokalny: 11:00
branża Kosmetyki, środki czystości, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt do utrzymania czystości, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 39000000, 39100000, 39150000, 39700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt do utrzymania czystości , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10477277 2024-05-08
godz. 11:00
Śląskie Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż mebli do pokoi OW Eden Kąty Rybackie, ul. Rybacka 159, 82-110 Kąty Rybackie [DZ/1301/41/24] -
10460214 2024-05-09
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk. Część 1: Część nr 1 – Arty...
10497070 2024-05-10
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Zakup 2 sztuk ergonomicznych foteli biurowych dostosowanych do indywidulanych potrzeb pracowników Sądu Rejonowego Szczecin - Centrum w Szczecinie
10484465 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze przy ul. Janusza Korczaka 1.2. W ramach pr...
10498730 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w zabudowie dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu. Przybliżone zapo...
10503525 2024-05-13
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawa wyposażenia w ramach realizacji operacji „Wywarzone miejsce – stworzenie przestrzeni produktu regionalnego i historii w Lipianach” w podziale na części Opis poszczeg...
10406442 2024-05-13
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielęgnacji niemowląt, artykułów gospodarstwa domowego dla SPWSZ w Szczecinie.Wykonawca zobowi...
10505001 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa środków czystości, materiałów gospodarczych wraz z transportem i rozładunkiem - RWT/OMLN/272/REG/03/2024 -
10464655 2024-05-14
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa materiałów eksploatacyjnych. Część 1: Zadanie 1 - Części zamienne do przenośnika zgrzebłowego (odżużlacza) typ PZ 350 Część 2: Zadanie 2 - Części zamienne do rus...
10486855 2024-06-03
godz. 08:30
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA – ZAKUP TŚM DO ZABEZPIECZENIA DZIAŁALNOŚCI WARSZTATÓW wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załąc...