Przetarg 7503872 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie...

   
Analizuj Zamówienie 7503872 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-27
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w rejonie administrowanym przez
ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: TZP - 002/31/2020

Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy bieżące i konserwacje sanitarne w rejonie ADM nr 3 (wg stawek do kosztorysowania) wyszczególnione w zakresie prac ujętym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. W kalkulacji należy uwzględnić koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia.
Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w:
1) budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych i użytkowych w tych budynkach,
2) lokalach mieszkalnych i użytkowych gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
3) gminnych budynkach gospodarczych,
4) innych nieruchomościach.
Uwaga !Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest:
pełnić dyżury:
- poniedziałki - 16ºº - 7ºº
- wtorki - 16³º - 7ºº
- środy, czwartki - 15ºº - 7ºº
- w weekendy ( tj. piątek od godz. 15ºº do poniedziałku do godz. 7ºº )
- w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( 24 h liczone od godz. 0ºº )
w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący zabezpieczenie awarii,
usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin,
naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego.
prowadzić rejestr zgłoszeń awarii i usterek z adnotacją o terminie i sposobie ich usunięcia
zgłaszać się w Dziale Technicznym Administracji nr 3 raz dziennie (godz. 7:00 – 9:00) w celu uzgodnienia bieżących potrzeb zamawiającego
zobowiązany jest, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zapewnić personel posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, w tym posiadający wymagane prawem uprawnienia, jak również wszelkie materiały i sprzęt itp. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie robót zgodnie z przepisami BHP i P-Pożarowych.
Weryfikacja zgłoszonych i wykonanych robót w ramach awarii w czasie trwania dyżuru nastąpi w niżej wymieniony sposób:
Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
Użyte do wykonania materiały, winny posiadać niezbędne aprobaty i atesty techniczne wydane przez stosowne jednostki aprobujące. Spis jednostek zestawiony został w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 roku w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. 2004r. Nr 249 poz. 2497 ze zm.)
zgłoszenie wystąpienia awarii należy zgłosić Inspektorowi ds. technicznych lub Kierownikowi Administracji następnego dnia roboczego w siedzibie Administracji
zgłoszenie wymaga dostarczonego w formie pisemnego zlecenia roboczego zawierającego opis zdarzenia, datę i godzinę zdarzenia, dane osoby zgłaszającej awarię i jej numer kontaktowy oraz w razie możliwości czytelny podpis osoby zgłaszającej.
po otrzymaniu pisemnego zlecenia od wykonawcy, Inspektor ds. technicznych dokona weryfikacji faktu wystąpienia awarii.
Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
Przedmiot zamówienia stanowi jedną całość, w związku z czym Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Wodno - kanalizacyjna
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje wewnętrzne
kody CPV 50700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446594 2024-05-14
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Ś...
10497811 2024-05-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie Prace malarskie
10493394 2024-05-15
godz. 09:00
Podlaskie Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku Zam...
10485735 2024-05-15
godz. 15:00
Śląskie Remont schodów wejściowych do budynków w Rudzie Śląskiej przy ul. Nowary 5 i 9.
10498359 2024-05-16
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie malowania klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brazylijskiej 3A w Warszawie.
10480406 2024-05-20
godz. 13:00
Małopolskie Wykonanie w Krakowie: 1. Malowanie klatek schodowych przy ul. Stanisławy Wysockiej 2C. 2. Malowanie klatek schodowych przy ul. Stanisławy Wysockiej 2B. 3. Remont wybranych balkonów przy u...
10432162 2024-05-21
godz. 08:30
Śląskie 4WOG.1200.2712.19.2024 Remont budynku nr 19 w Opolu Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – Remont budynku nr 19 w Opolu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:• Z...
10465030 2024-05-21
godz. 12:00
Mazowieckie Wymiana podłogi w kościele p.w. Najświętszej Trójcy w Szkopach dofinansowanej ze środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
10487825 2024-05-23
godz. 12:00
Śląskie Remont korytarza I piętra i klatki schodowej w biurowcu przy ul. Budowlanych 59 w Tychach. Remont korytarza I piętra i klatki schodowej w biurowcu przy ul. Budowlanych 59 w Tychach, zgodn...
10488829 2024-05-25
godz. 00:00
Małopolskie Firma poszukuje podwykonawców do prac wykończeniowych - Trzebinia W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm podwykonawczych do prac wykończeniowych. Realizacja: Realizujemy ...