Przetarg 6876660 - Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i mycia Numer...

   
Analizuj Zamówienie 6876660 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-04
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i mycia
Numer referencyjny: DZP-271-553/19

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesyw
na dostawa środków do dezynfekcji i mycia” w ramach 3 części:
a) Pakiet nr 1 – środki do dezynfekcji i mycia,
b) Pakiet nr 2 – środki do dezynfekcji i mycia.
c) Pakiet nr 3 – środki do dezynfekcji i mycia.
2. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiotu zamówienia (zwany dalej również towarem), posiadały:
a) dla produktów, których dotyczy - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawą
z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., 211 z późn. zm.; dalej zwana ustawą o wyrobach medycznych) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego produktu w służbie zdrowia na terenie Polski, tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty,
b) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady / WE / nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r., potwierdzenie zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP),
c) dla produktów (jeżeli produkt wymaga) karty charakterystyki w języku polskim wydane przez producenta oferowanego towaru.
d) posiadać niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu.
3. Oferowane produkty muszą:
a) być nowe, opakowane w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
b) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy.
4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:
a) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00).
b) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy).
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
7. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: jzamarlik@uks.com.pl, emroczek@uks.com.pl
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy)
o dostarczenie:
a) kart charakterystyki oferowanych produktów dla każdego produktu (jeżeli produkt wymaga) w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
10. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy
w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej
w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
11. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.
12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 – środki do dezynfekcji i mycia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i mycia” w ramach cześci Pakiet nr 1 – środki do dezynfekcji i mycia, 2. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiotu zamówienia (zwany dalej również towarem), posiadały: a) dla produktów, których dotyczy - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., 211 z późn. zm.; dalej zwana ustawą o wyrobach medycznych) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego produktu w służbie zdrowia na terenie Polski, tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty, b) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady / WE / nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r., potwierdzenie zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP), c) dla produktów (jeżeli produkt wymaga) karty charakterystyki w języku polskim wydane przez producenta oferowanego towaru. d) posiadać niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu. 3. Oferowane produkty muszą: a) być nowe, opakowane w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych b) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00). b) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 7. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: jzamarlik@uks.com.pl, emroczek@uks.com.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: a) kart charakterystyki oferowanych produktów dla każdego produktu (jeżeli produkt wymaga) w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, b) dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 10. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 11. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 – środki do dezynfekcji i mycia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i mycia” w ramach części Pakiet nr 2 – środki do dezynfekcji i mycia, 2. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiotu zamówienia (zwany dalej również towarem), posiadały: a) dla produktów, których dotyczy - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., 211 z późn. zm.; dalej zwana ustawą o wyrobach medycznych) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego produktu w służbie zdrowia na terenie Polski, tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty, b) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady / WE / nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r., potwierdzenie zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP), c) dla produktów (jeżeli produkt wymaga) karty charakterystyki w języku polskim wydane przez producenta oferowanego towaru. d) posiadać niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu. 3. Oferowane produkty muszą: a) być nowe, opakowane w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych b) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00). b) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 7. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: jzamarlik@uks.com.pl, emroczek@uks.com.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: a) kart charakterystyki oferowanych produktów dla każdego produktu (jeżeli produkt wymaga) w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, b) dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 10. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 11. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 – środki do dezynfekcji i mycia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i mycia” w ramach części Pakiet nr 3 – środki do dezynfekcji i mycia. 2. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiotu zamówienia (zwany dalej również towarem), posiadały: a) dla produktów, których dotyczy - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., 211 z późn. zm.; dalej zwana ustawą o wyrobach medycznych) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego produktu w służbie zdrowia na terenie Polski, tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty, b) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady / WE / nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r., potwierdzenie zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP), c) dla produktów (jeżeli produkt wymaga) karty charakterystyki w języku polskim wydane przez producenta oferowanego towaru. d) posiadać niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu. 3. Oferowane produkty muszą: a) być nowe, opakowane w oryginalne opakowanie. Etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych b) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00). b) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 042) w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 7. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie e-mailem na adres: jzamarlik@uks.com.pl, emroczek@uks.com.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: a) kart charakterystyki oferowanych produktów dla każdego produktu (jeżeli produkt wymaga) w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, b) dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 10. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 11. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, materiały medyczne
kody CPV 33631600, 33700000, 39831240
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483750 2024-05-15
godz. 09:00
Dolnośląskie 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa drobnego sprzęt...
10425139 2024-05-16
godz. 08:45
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ręczników oraz prześcieradeł jednorazowego użycia na potrzeby COZL.Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
10433245 2024-05-17
godz. 09:00
Lubelskie „Dostawa różnego asortymentu medycznego ( strzykawki, wkłady workowe prożelowe, woda jałowa) na potrzeby COZL”. Zamówienie zostało podzielone na 5 części:Część 1 –Wkłady ...
10473649 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie EZ.28.47.2024 Dostawa wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii w Łodzi prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości po...
10473743 2024-05-22
godz. 09:30
Pomorskie 117/PN/2024 - Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w zabiegach chirurgii szczękowej dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych stosowanych w zabiegach chirurgii...
10457524 2024-05-23
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup aparatury medycznej oraz pozostałego sprzętu w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt:„Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR w ramach SP ZOZ Szpitala P...
10480281 2024-05-24
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu. Zamówienie składa się z 8 c...
10491219 2024-05-28
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. ...
10463958 2024-05-28
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku (CPV: 33.10.00.00-1) na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy ...
10491215 2024-05-31
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa: implantów oraz sprzętu jednorazowego użytku”