Przetarg 6631356 - Przetarg nieograniczony na dostawę, montaż i uruchomienie...

   
Analizuj Zamówienie 6631356 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-07
przedmiot ogłoszenia
Przetarg nieograniczony na dostawę, montaż i uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń pracowni RTG zlokaliz
owanej w Przychodni nr 3 ul. PCK 1 w Katowicach.
Numer referencyjny: PN/3/D/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń pracowni RTG zlokalizowanej w Przychodni nr 3 ul. PCK 1 w Katowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu osłon radiologicznych, instalację dostarczonych urządzeń, wykonanie testów akceptacyjnych, szkolenie personelu, pomiary i przeglądy zarówno przed uruchomieniem jak i w okresie gwarancyjnym, a w szczególności:
1) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu zaakceptowanego przez SANEPID projektu osłon stałych dla pracowni RTG.
2) Przystosowanie (modernizacja/adaptacja) pomieszczenia pracowni RTG dla potrzeb nowego cyfrowego aparatu RTG z wyposażeniem. (wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych w pracowni, które umożliwią zainstalowanie i użytkowanie aparatu RTg zgodnie z jego wymaganiami technicznymi).
3) Dostawa, montaż i uruchomienie nowego cyfrowego aparatu RTG z wyposażeniem oraz pełna integracja dostarczonego przedmiotu zamówienia.
4) Wykonanie pomiarów, testów akceptacyjnych, specjalistycznych i przekazanie ich Zamawiającemu w postaci protokołu.
5) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej dot. przedmiotu zamówienia w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej.
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej montażowo-instalacyjnej i przekazanie jej Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej.
7) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi aparatu.
8) Zapewnienie pomocy telefonicznej (helpdesku) we wszystkie dni robocze w systemie w godzinach 8:00-16:00.
9) Wykonywanie ewentualnych napraw w okresie udzielonej gwarancji.

2.Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051035-N-2019 z dnia: 2019-03-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późniejszymi zmianami) b) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, NIP-u, Regonu itp. c) zmiany osób, o których mowa we wzorze umowy d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli dotyczą przedmiotu umowy e) zmiana jest następstwem siły wyższej – rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na które wykonawca ani zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której wykonawca ani zamawiający, działając racjonalnie nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której w przypadku jej wystąpienia wykonawca ani zamawiający nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani zamawiającemu f) ceny brutto w przypadku wprowadzenia zmian w ustawie o podatku VAT, odpowiednio do tych zmian. Zmiany w naliczaniu podatku VAT obowiązują zgodnie z terminem określonym w w/w ustawie. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy, o której mowa w punkcie 1 litera a, b, c, d, e może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w punkcie 1 litera f wynagrodzenie Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego
W ogłoszeniu powinno być:
1.Strony dopuszczają zmianę umowy w formie obustronnie podpisanego aneksu w zakresie:
1) zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT;
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;
3) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
4) zastąpienia Sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji Umowy, Sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał Sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji Sprzętu, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu
5) zastąpienia Sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji Umowy, Sprzętem o wyższych parametrach, w przypadkach których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-03-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-03-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33111800
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10498977 2024-05-10
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) i urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza (szt.1) na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku Część 1: Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) zgo...
10484001 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023...
10406389 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych do gastroentorologii i endoskopii, według 12 zadań, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 3 do ninie...
10425150 2024-05-16
godz. 08:00
Mazowieckie PDostawa urządzeń medycznych lampy szczelinowej z tonometrem aplanacyjnym i autorefraktometru dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 2 części. Znak sprawy: 18/CWPL/PN/2024Cz...
10451072 2024-05-17
godz. 17:05
Mazowieckie Dostawa sprzętu medycznego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów medycznych do Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: – 33100000-1 ...
10483975 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie EZ.28.53.2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ...
10463939 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie ZP/PN/28/24/ZIT/JHP Sukcesywna dostawa kart, odczynników do badań, odczynników do konserwacji, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania bad...
10486814 2024-05-27
godz. 09:45
Mazowieckie Zakup i dostawa 11 akumulatorowych ortopedyczno-traumatologicznych napędów chirurgicznych wraz z dostawą 1 akumulatorowego ortopedyczno-traumatologicznego napędu piły posuwisto- zwrotne...
10480323 2024-05-28
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa sprzętu medycznego na SOR dla SP ZOZ w Łęcznej Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z montażem do SOR-u SPZOZ w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opis...
10502424 2024-06-03
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatury do Laboratorium Analitycznego Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych or...