Przetarg 7396097 - Pozyskanie źródłowych danych pomiarowych Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7396097 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-20
przedmiot ogłoszenia
Pozyskanie źródłowych danych pomiarowych
Numer referencyjny: S.203.3.2020

Pozyskanie źródłowych danych pomiarowych polegającyc
h na wykonaniu:
1. dokumentacji fotogrametrycznej dziewiętnastu zabytkowych pomieszczeń w tym skanowania laserowego, fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej
2. rzutów kondygnacji w trzech zabytkowych budynkach przystosowanych do wprowadzenia do bazy GIS w tym wykonania inwentaryzacji architektonicznej
3. mapy terenu przystosowanej do wprowadzenia do bazy GIS w tym pozyskanie numerycznej mapy zasadniczej oraz przeprowadzenie pomiarów bezpośrednich

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051809-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
NIE
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
https://www.zamek-lancut.pl/pl/Aktualnosci/Przetargi


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540056330-N-2020 z dnia: 2020-03-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Wykazanie, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę (umowę) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto polegającą na wykonaniu systemu informatycznego zawierającego elementy systemu informacji przestrzennej. Skierowanie do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialnej za wykonywanie co najmniej funkcji koordynatora zespołu wykonującego usługę „Pozyskania źródłowych danych pomiarowych polegających na wykonaniu: dokumentacji fotogrametrycznej dziewiętnastu zabytkowych pomieszczeń w tym skanowania laserowego, fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej; rzutów kondygnacji w trzech zabytkowych budynkach przystosowanych do wprowadzenia do bazy GIS w tym wykonania inwentaryzacji architektonicznej; mapy terenu przystosowanej do wprowadzenia do bazy GIS w tym pozyskanie numerycznej mapy zasadniczej oraz przeprowadzenie pomiarów bezpośrednich”, – osoba posiadająca: (a) dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich na kierunku geodezji i kartografii w specjalności – fotogrametria, bądź studiów w obszarze nauk technicznych, którego program umożliwia nabycie umiejętności dotyczących fotogrametrii, (b) aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, (c) c) minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu geodezji i kartografii, w tym czasie brała udział w roli Kierownika Projektu (lub na stanowisku równoważnym) po stronie wykonawcy, w tym co najmniej 1 zamówieniu polegającym na wykonaniu systemu informatycznego zawierającego elementy systemu informacji przestrzennej o wartości co najmniej 150 000,00 zł W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się zamiast uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Wykazanie, że wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego okres trzech lat został wydłużony do pięciu lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę (umowę) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto polegającą na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej przystosowanej do wprowadzenia do systemu informacji przestrzennej. Skierowanie do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialnej za wykonywanie co najmniej funkcji koordynatora zespołu wykonującego usługę „Pozyskania źródłowych danych pomiarowych polegających na wykonaniu: dokumentacji fotogrametrycznej dziewiętnastu zabytkowych pomieszczeń w tym skanowania laserowego, fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej; rzutów kondygnacji w trzech zabytkowych budynkach przystosowanych do wprowadzenia do bazy GIS w tym wykonania inwentaryzacji architektonicznej; mapy terenu przystosowanej do wprowadzenia do bazy GIS w tym pozyskanie numerycznej mapy zasadniczej oraz przeprowadzenie pomiarów bezpośrednich”, – osoba posiadająca: (a) dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich na kierunku geodezji i kartografii w specjalności – fotogrametria, bądź studiów w obszarze nauk technicznych, którego program umożliwia nabycie umiejętności dotyczących fotogrametrii, (b) aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, (c) minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu geodezji i kartografii, w tym czasie brała udział w roli Kierownika Projektu (lub na stanowisku równoważnym) po stronie wykonawcy, w tym co najmniej jednym zamówieniu polegającym na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej przystosowanej do wprowadzenia do Systemu Informacji Przestrzennej o wartości co najmniej 150 000,00 zł. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się zamiast uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
1.zmiana terminów wykonania umowy w sytuacji gdy: a) jest brak dostępu do pomieszczeń objętych umową w terminach wskazanych w SIWZ w tym załącznikach z przyczyn związanych z działalnością muzealną b) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w realizacji umowy 2. zmiana sposobu realizacji umowy, w szczególności konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w Ofercie, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; Zmiany, o których mowa, mogą stanowić podstawę do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy 3. rezygnacja przez Muzeum z realizacji części Przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Muzeum zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami 4. zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany innych postanowień Umowy lub jako zmiana samoistna 5. zaistnienie innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron lub Wynagrodzenie lub Termin realizacji Umowy, jednakże tylko w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania Umowy i osiągnięcia celów Umowy w zakresie zgodnym z Opisem Przedmiotu Zamówienia, 6. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia W przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności opisanych wcześniej Wykonawca przedstawi Muzeum stosowny wniosek oraz uzasadnienie ich wpływu na sposób realizacji Umowy, zakres obowiązków Stron, Wynagrodzenie lub termin realizacji Umowy. Jeżeli wniosek nie będzie odpowiednio uzasadniał zmiany Muzeum na taką zmianę nie wyrazi zgody.
W ogłoszeniu powinno być:
1.zmiana terminów wykonania umowy w sytuacji gdy: a) jest brak dostępu do pomieszczeń objętych umową w terminach wskazanych w SIWZ w tym załącznikach z przyczyn związanych z działalnością muzealną, b) realizacja zamówienia w tym jego rozpoczęcie opóźnia się w związku z ograniczeniami związanymi z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 (opóźnienia w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 uprawniają do przesunięcia harmonogramu realizacji o 7 dni dłużej w stosunku do ograniczeń wynikających w szczególności z decyzji Ministra Zdrowia), c) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w realizacji umowy 2. zmiana sposobu realizacji umowy, w szczególności konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w ofercie, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; Zmiany, o których mowa, mogą stanowić podstawę do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy 3. rezygnacja przez Muzeum z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Muzeum zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami 4. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany innych postanowień umowy lub jako zmiana samoistna 5. zaistnienie innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, zmianie może ulec sposób realizacji umowy lub zakres obowiązków Stron lub wynagrodzenie lub termin realizacji umowy, jednakże tylko w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania umowy i osiągnięcia celów umowy w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu Zamówienia, 6. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia W przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności opisanych wcześniej Wykonawca przedstawi Muzeum stosowny wniosek oraz uzasadnienie ich wpływu na sposób realizacji umowy, zakres obowiązków Stron, wynagrodzenie lub termin realizacji umowy. Jeżeli wniosek nie będzie odpowiednio uzasadniał zmiany Muzeum na taką zmianę nie wyrazi zgody.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-04-02, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-07, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540058513-N-2020 z dnia: 2020-04-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Doświadczenie koordynatora w realizacji projektu polegającego na wykonaniu systemu informatycznego zawierającego elementy systemu informacji przestrzennej
W ogłoszeniu powinno być:
Doświadczenie koordynatora w realizacji projektu polegającego na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej przystosowanej do wprowadzenia do Systemu Informacji Przestrzennej


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-04-02, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-09, godzina: 09:00
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi geodezyjne, inwentaryzacje, ewidencja gruntów i budynków, archiwizacja dokumentów
kody CPV 71354100, 71355000, 71355100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi geodezyjne, inwentaryzacje , ewidencja gruntów i budynków , archiwizacja dokumentów

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482820 2024-05-06
godz. 10:00
Wielkopolskie Okazanie granicy działki na odcinku z działkami nr 293/6 i 293/7 w celach regulacyjnych.
10486644 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie „Fumigacja dokumentacji kat. A po byłej KWK "1 Maja" wraz z transportem” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji.1.1. „...
10491937 2024-05-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacji ewidencji gruntów i budynków. 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla kilku obrębów geodezyjnych Powiatu Żnińskiego. W ramach mode...
10439460 2024-05-08
godz. 09:30
Świętokrzyskie Wykonanie dokumentacji geod. - kart. z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Jagiellońskiej (odcinek od ul. Grunwaldzkiej do ul. Krakowskiej...
10482701 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Prace geodezyjne obejmujące całoroczną (w 2024 r.) obsługę geodezyjną kompleksów wojskowych położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego. Prac...
10501645 2024-05-08
godz. 10:00
Małopolskie Opracowania geodezyjne (8 części) Część 1: Wykonanie opracowań geodezyjnych (opisanych wg załącznika nr 4 do SWZ) polegających na wykonaniu podziałów nieruchomości Skarbu Państ...
10483098 2024-05-10
godz. 09:30
Świętokrzyskie Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Biesak w Kielcach – oznaczonej, jako działka ewi...
10503180 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie „Modernizacja osnowy wysokościowej w zakresie realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej oraz dufunkcyjnej na obszarze powiatu drawskie...
10501808 2024-05-10
godz. 14:00
Mazowieckie KOWR OT Pruszcz Gdański - "Usługa przygotowania i przekazania materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego w Gdańsku"0
10503505 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie czynności związanych z rozgraniczeniem nieruchomości: działki nr 1438/1 i 1438/2 z działką sąsiednią o nr 1435 położonymi w miejscowości Seredzice gmina Iłża, stanowi...