Przetarg 10499375 - pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w...

   
Analizuj Zamówienie 10499375 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-29
przedmiot ogłoszenia
pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Po
dstawowej w Skórowie

Przedmiot zamówienia: pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie”.Lokalizacja: Miejscowość Skórowo działki nr 72 obręb Skórowo Stare, gmina Potęgowo, powiat słupski.UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia na nadzorowane roboty uległ zmniejszeniu w porównaniu do zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr IZP.271.7.2024 – dotyczy w szczególności rozbudowy części przedszkolnej. I. Stan istniejący:Przedmiotowy budynek Szkoły Podstawowej w Skórowie objęty opracowaniem zlokalizowany jest na działce nr 72, położonej w miejscowości Skórowo 13a, przy głównej drodze publicznej przebiegającej przez daną miejscowość. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze użytkowe. Budynek jest całkowicie podpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane, stropy betonowe, dach o konstrukcji drewnianej – krokwiowej, kryty blachą trapezową. Parametry istniejącego budynku SP:• powierzchnia użytkowa - 900m2• powierzchnia zabudowy – 327 m2• kubatura – 3180 m3II. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia na roboty budowlane jest inwestycja polegająca na budowie w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową Szkoły Podstawowej w miejscowości Skórowo. Zamówienie dotyczy również zagospodarowania terenu obejmującego budowę dojść do przedmiotowego budynku i niezbędnej infrastruktury technicznej towarzyszącej. Podstawowym celem niniejszej inwestycji jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Skórowie o dodatkowe pomieszczenia związane z funkcją przedszkolną, a także wykonanie przebudowy istniejącego budynku szkoły, w tym ostatniej kondygnacji budynku (poddasza) tak, aby umożliwić lokalizację na danej kondygnacji pomieszczeń lekcyjnych dla uczniów SP. Dodatkowo w ramach przedmiotowej inwestycji zakłada się dostosowanie budynku do obowiązujących warunków związanych z izolacyjnością termiczną, przepisami p.poż, dostępnością dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją systemu ogrzewania oraz oświetlenia budynku wraz z wykonaniem dodatkowych instalacji technicznych- użytkowych (drenaż odwadniający, wymiana instalacji elektrycznych, monitoring wizyjny, instalacja fotowoltaiczna).Zaprojektowany w oparciu o sporządzony Program Funkcjonalno-Użytkowy budynek po rozbudowie i przebudowie ma być obiektem o wysokich walorach architektoniczno-użytkowych, o optymalnych właściwościach funkcjonalnych, wizualnych, technicznych i ekonomicznych z zastosowaniem nowych technologii w połączeniu z racjonalnymi kosztami budowy w stosunku do kosztów eksploatacji. III. Opis planowanego zakresu nadzorowanego zadania inwestycyjnego:a) etap dokumentacji projektowej: • wykonanie dokumentacji koncepcyjnej oraz uzgodnienie projektowanych rozwiązań projektowych z Zamawiającym;• wykonanie szczegółowych badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz odkrywek istniejących fundamentów budynku w obszarze rozbudowy/przebudowy budynku; • wykonanie mapy do celów projektowych;• uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;• uzyskanie niezbędnych warunków przyłączeniowych do mediów eksploatacyjnych w zakresie nowych przyłączy lub zmiany istniejących warunków przyłączeniowych przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze wod-kan, przyłącze energetyczne, inne wymagane);• uzyskanie niezbędnych uzgodnień/ekspertyz/opinii/odstępstw od obowiązujących przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania• sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem akceptacji ze strony Zamawiającego;• uzyskanie pełnomocnej decyzji pozwolenia na budowę.b) etap realizacji nadzorowanych robót budowlanych:• istniejący plac zabaw należy zdemontować na etapie realizacji robót budowlanych (tj. huśtawki, bujaki, elementy siłowni itd.), zaś po zakończeniu robót zdemontowane wcześniej urządzenia należy ponownie zamontować zgodnie z zasadami rozmieszczenia urządzeń zabawowych na placach zabaw;• rozbudowa budynku w części parterowej o dodatkowe skrzydło użytkowe budynku (stanowiące odrębną strefę użytkową i pożarową), w którym zlokalizowane zostaną pomieszczenia użytkowe przedszkola (zgodnie z opisem w PFU) – powierzchnia rozbudowy 218.9 m2 (część przedszkolna);• częściowa przebudowa kondygnacji piwnicznej i parterowej budynku SP;• dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień (w tym ewentualnych odstępstw) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;• rozbiórka istniejącego poddasza oraz wykonanie nadbudowy wraz z nowym podziałem funkcjonalno-użytkowym pomieszczeń;• wykonanie/ wymiana instalacji:- elektrycznej zasilającej, -elektrycznej oświetleniowej (z częściowym wykorzystaniem opraw oświetleniowych, które zostały wymienione w niedalekiej przeszłości i mogą zostać ponownie wykorzystane), - grzewczej, wraz z wymianą źródła ciepła (pompa ciepła),- teletechnicznej(internetowej oraz telefonicznej),- alarmowej,- wentylacji mechanicznej(kondygnacja piwniczna oraz II piętra),• wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego wraz z systemem zapisu i archiwizacji;• termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian oraz posadzek części piwnic;• wykonanie drenażu odwadniającego;• wykonanie remontu pomieszczeń (wraz z wymianą stolarki okiennej wewnętrznej);• rozbudowa instalacji fotowoltaicznej (istniejąca instalacja fotowoltaiczna posiada moc 7,56 kW) ;• wykonanie zagospodarowania terenu;• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;• opracowanie dokumentacji powykonawczej.1.1. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: a) zakres obowiązków:1) sprawdzanie dokumentacji projektowej i opiniowanie jej wykonania zgodnie z PFU, obowiązującymi przepisami i umową zawartą z wykonawcą robót;2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,3) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy,4) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa, 5) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,6) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót, 7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji, 9) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 10) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 11) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 12) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 13) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 14) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 16) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 17) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót budowlanych, 18) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; 19) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 20) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,21) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej, 22) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach;23) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnej waloryzacji ceny umowy;24) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnego wcześniejszego przerwania robót przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy;25) udział w odbiorach związanych z oddaniem obiektu do użytku, tj. kontrola PSP, PPIS i PINB.b) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w okresie gwarancji do:1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów,2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych,3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie kosztorysu dot. powstałych usterek i wad;4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych wad i usterek,5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót,6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru, 7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego.

IZP.271.12.2024
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10520424 2024-05-24
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa, rozbudowa sali gimnastycznej przy I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi ul. Piotra Skargi 2 w Krośnie – opracowanie dokumentacji projektowej Przedmiotem ...
10539408 2024-05-27
godz. 08:00
Dolnośląskie WPRI.271.1.12.2024 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu – powołanie inspektora nadzoru PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu ...
10520797 2024-05-27
godz. 09:00
Świętokrzyskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim na budowę i rozbudowę dróg na terenie gminy Miedziana Góra Część 1: Budowa i rozbudowa ul. Stadionowej pomi...
10548241 2024-05-27
godz. 10:00
Mazowieckie WGK.271.1.2024 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zamówienia w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu 0001 w jednostce ewidencyjnej m. Ostrołęka 1...
10519227 2024-06-03
godz. 06:30
Kujawsko-Pomorskie Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024 ►Przedmiotem zamówieni...
10543874 2024-06-04
godz. 09:00
Łódzkie 5.1. Przedmiotem zamówienia jest: zdefiniowanie zakresu rzeczowego, zaprojektowanie i sporządzenie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji dró...
10473895 2024-06-14
godz. 08:00
Śląskie SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...) SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:ZADANIE NR 1:„PRZE...
10524623 2024-06-17
godz. 08:30
Lubelskie 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. budowy dróg dla rowerów oraz doposażenia przystanków komunikacji miejskiej wraz ze sprawowaniem nadzor...
10549113 2024-06-21
godz. 11:00
Dolnośląskie 2/NZO/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. Budowa osiedla Wojszyce 2 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10537610 2024-06-22
godz. 12:00
Mazowieckie Wykonanie pięcioletnich i rocznych przeglądów stanu technicznego budynków (w tym uzupełnianie książek obiektów budowlanych) będących w zasobie i zarządzanych przez Miasto i Gminę...