Przetarg 7406862 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy...

   
Analizuj Zamówienie 7406862 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-30
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi
Numer referencyjny
: DOA-ZP-II.271.29.2020

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1”.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
• Część 1 - Przedszkole Miejskie nr 4, ul. A. Kmicica 5,
• Część 2 - Przedszkole Miejskie nr 142, ul. Brzechwy 3,
• Część 3 - Przedszkole Miejskie nr 165, ul. Hufcowa 14,
• Część 4 - Publiczna Szkoła Podstawowa Mileszki, ul. Pomorska 437,
• Część 5 - Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Hufcowa 20A,
• Część 6 - Szkoła Podstawowa nr 141, ul. Zakładowa 35.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną lub wybrane części zamówienia, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na maksymalnie trzy części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 4, ul. A. Kmicica 5,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 142, ul. Brzechwy 3,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 165, ul. Hufcowa 14,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa Mileszki, ul. Pomorska 437,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Hufcowa 20A,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 141, ul. Zakładowa 35.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540059566-N-2020 z dnia: 2020-04-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Oferta musi być
sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności Adres: Wydział Zamówień
Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego
Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem
Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP
(Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również
na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest
dostępny dla wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób: Tak Inny sposób: Oferty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem.
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności Adres: Wydział
Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks.
Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
(…)7.2.3 Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ).(…)
W ogłoszeniu powinno być:
(…)7.2.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ).(…)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
(...)9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do
oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał
należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na
jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W
przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy (...)
W ogłoszeniu powinno być:
(…)9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to:
9.5.1 W przypadku złożenia ofert w formie pisemnej (papierowej) do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy,
9.5.2 W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej wraz z ofertą należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.(...)



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-09, godzina: 9:00,
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10503509 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług, polegających na nadzorze inwestorskim w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonym od daty ...
10502759 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Usługa zarządzania projektem i rozliczania dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektem Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg dla Opery Nova w B...
10438742 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie WYKONANIE OKRESOWYCH KONTROLI STANU TECHNICHNICZNEGO INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I PIORUNOCHRONNYCH ORAZ PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH WYBRANYCH SPÓŁEK WCH...
10457869 2024-05-09
godz. 00:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dotyczącym wykonania przyłącza elektroenergetycznego na potrzeby zasilania studni głębinowej nr 2 w Czarnym B...
10485853 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie BUDOWA DROGI GMINNEJ - UL. SPOKOJNEJ WRAZ Z ODCINKIEM UL. LEŚNEJ W POŁAJEWIEOpracowanie dokumentacji projektowej branży drogowej, sanitarnej oraz innych projektów branżowych usunięcia ...
10497270 2024-05-09
godz. 12:00
Wielkopolskie Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn Budowa wyniesionego skrzyżowania ulic Jasna Rola i Błażeja w Poznaniu oraz chodnika w ul. B...
10501628 2024-05-13
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.2. Lokalizacja: Gmina Lipo...
10501656 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie ZP.U.MR.35.2024 Opracowanie dokumentacji projektowej (techniczno-kosztowej) dostosowania do aktualnych przepisów przeciwpożarowych Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (cztery czę...
10428903 2024-05-17
godz. 13:00
Zachodniopomorskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Cedyni wraz z przepompowniami ściek...
10432530 2024-05-20
godz. 09:00
Mazowieckie Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla modernizacji układu zasilania średniego (SN) i budowy farmy fotowoltaicznej (...) w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym (...). ...