Przetarg 10446069 - "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10446069 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-16
przedmiot ogłoszenia
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulic
znych na terenie gminy Skoki” polegającej na:a. Opróżnianiu koszy ulicznych:- na odpady komunalne, o pojemności od 35 l do 60l, w ilości 257 szt., zlokalizowanych na terenie gminy Skoki wraz z transportem odpadów, uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy,- na psie odchody w ilości 8 szt. o pojemności ok. 50l zlokalizowanych na terenie miasta Skoki,- Zamawiający zastrzega, iż liczba koszy w trakcie trwania umowy może zostać zwiększona o maksymalnie 10 sztuk(Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy w nowych lokalizacjach na terenie gminy Skoki). Wykonawca winien uwzględnić to przy sporządzaniu oferty. Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Skoki.b. Opróżnieniu 23 szt. pojemników ustawionych w obrębie miejsc zwyczajowo wykorzystywanych jako kąpieliska, użytkowane sezonowo na terenie gminy Skoki. Wykonawca odpowiada za zapewnienie pojemników, ich dostarczenie oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca pojemniki odbiera i utylizuje we własnym zakresie.c. Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z akcji interwencyjnych (np. opon , odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, itp.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

ZP.271.6.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00298117/01 z dnia: 2024-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-24 12:00
Po zmianie:
2024-04-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-24 12:15
Po zmianie:
2024-04-26 12:15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00299553/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy większy zakres rzeczowy usługi (tutaj: opróżnianiu koszy ulicznych, koszy na psie odchody, pojemników, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów) niż wskazany w załączniku nr 8 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zwiększonych usług nie może przekraczać 20% podstawowej wartości zamówienia („Opcja”).
Ponadto Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
Podstawą określenia wartości zwiększonych świadczeń są ceny jednostkowe świadczeń określone w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jeden z rodzajów świadczeń wchodzących w zakres usługi i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia wynikającego z bieżących potrzeb Zamawiającego.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.). Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.).
Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy.
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji.
Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 12:00
Po zmianie:
2024-04-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 12:15
Po zmianie:
2024-04-29 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-23
Po zmianie:
2024-05-28
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511300, 90512000, 90513200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10525710 2024-05-17
godz. 23:59
Łódzkie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12.
10433257 2024-05-20
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików”, których zakres obejmuje w szczególności: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegrego...
10510467 2024-05-20
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Usługi opróżniania i transport wraz z dostarczeniem do oczyszczalni ścieków, nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego znajdującego się na terenie nieruchomości Obwodu Dro...
10519545 2024-05-21
godz. 15:00
Podkarpackie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, segregowanych i niesegregowanych z terenu drogowego przejścia granicznego w Malhowicach: 1) niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 - 6...
10480340 2024-05-23
godz. 08:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest:wykonywanie czynności związanych ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:a) w budynkach – maksymalna powierzchnia 53.168,82 m2,b...
10480259 2024-05-24
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem mycie z zewnątrz w myjni ręcznej oraz czyszczenie wnętrza samochodów – Mobilnych Jednostek Kontrolnych i Mobilnych Punktów Kontrolnych.
10523488 2024-05-27
godz. 09:00
Mazowieckie ORLEN Eko Sp. z o.o. zaprasza Państwa do złożenia oferty w postępowaniu, którego celem jest zawarcie Umowy ramowej na zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpiecz...
10486834 2024-05-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie „KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE, OZSS, SĄDU REJONOWEGO W CHOSZCZNIE, SĄDU REJONOWEGO W KAMIENIU POMORSKIM, SĄDU REJONOWEGO W ŁOBZIE ORAZ S...
10502514 2024-06-05
godz. 10:00
Łódzkie Usługa przyjęcia i transportu ładunku odpadów II/2024 Zadanie nr 1:1.Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przez Wykonawcę usług związanych z:1)transportem ładunku odpadów na teren Za...
10513910 2024-06-12
godz. 09:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczerców