Zlecenie 6835116 - Odnowienie licencji i przedłużenie usług wsparcia...

   
Zamówienie 6835116 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-06-14
przedmiot zlecenia
Odnowienie licencji i przedłużenie usług wsparcia technicznego dla posiadanego przez ZOW NFZ oprogramowanie McAfee (aktualizacja p
akietu oprogramowania).
Kalkulację cenową należy przedstawić według poniższej specyfikacji:
Wznowienie licencji McAfee na okres od dnia 1 lipca 2019 r. do dnia 30 czerwca 2020 r.
Zamówienie obejmuje zakup wznowienia kompletnego rozwiązania - ochronę stacji roboczych i serwerów w zakresie:
Wznowienie McAfee Complete EndPoint Protection Business - 260 szt.
Wykonawca zobligowany jest do załączenia do oferty aktualnego zaświadczenia producenta oprogramowania, potwierdzającego posiadanie statusu partnerskiego na poziomie minimum Gold oraz o posiadanej autoryzacji do sprzedaży rozwiązań Endpoint Security. Złożone oświadczenie nie może być starsze niż 6 miesięcy, licząc od daty złożenia oferty. W cenie oferty wykonawca musi ująć jednodniowe warsztaty dla dwóch pracowników Oddziału, które przeprowadzone zostaną przez autoryzowanego technika firmy McAfee (posiadającego certyfikację Certified Product Specialist - certyfikat dołączyć do oferty). Warsztaty odbędą się w siedzibie wykonawcy, na sprzęcie przez niego przygotowanym lub zdalnie w formie wideokonferencji. Agenda warsztatów musi obejmować takie elementy, jak:
ePO 5 - instalacja, konfiguracja, raportowanie, aktualizacja, migracja;
Device Control 11 - implementacja i migracja ze starszych wersji;
Endpoint Security 10 - nowe funkcjonalności, wdrożenie, tworzenie polityk.
Wykonawca w czasie trwania umowy zapewni wsparcie techniczne.
W ramach wykupionego odnowienia licencji aktywowane zostanie wsparcie techniczne firmy McAfee.
Dodatkowo wykonawca w czasie trwania umowy zapewni własne wsparcie, poprzez zdalną pomoc realizowaną za pomocą łączności e-mail, telefonicznej oraz zdalnego połączenia. Zdalne wsparcie Inżyniera wykonawcy - wykonanie prac określonych przez Zamawiającego (w szczególności: wsparcie techniczne, serwis, asysta, audyt, konsultacje, reinstalacja, rekonfiguracja, parametryzacja, optymalizacja rozwiązania, diagnostyka, warsztaty), związanych z oprogramowaniem McAfee. Wsparcie w wymiarze jednego dnia roboczego.
Pomoc telefoniczna i mailowa, realizowana przez pracownika wykonawcy posiadającego odpowiednie przeszkolenie i wymagane przez producenta oprogramowania certyfikaty, upoważniające go do serwisowania objętego umową oprogramowania. Wymagane posiadanie przez pracownika wykonawcy certyfikatu Certified Product Specialist, który to certyfikat należy dołączyć do oferty.
Warunki wsparcia producenta:
GL (GOLD Support) - 24-godzinne wsparcie telefoniczne przez 7 dni w tygodniu; czas odebrania zgłoszenia - 5 minut, czas rozwiązania problemu - 1 dzień roboczy; 24-godzinny dostęp do bazy wiedzy http://mysupport.mcafee.com; elektroniczne składanie zapytań; uaktualnienie używanego oprogramowania
Warunki wsparcia wykonawcy:
wsparcie telefoniczne, drogą zapytań mailowych, jak i zdalne rozwiązanie zaistniałych problemów z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, prowadzone przez 5 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do piątku), w godzinach 8.00 - 16.00; czas odebrania zgłoszenia - 5 minut, czas rozwiązania problemu - 1 dzień roboczy.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10490473 2024-05-06
godz. 12:00
Lubelskie Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Systemu Rezerwacji i Sprzedaży Biletów iKSORIS usługa wsparcia technicznego oprogramowania Systemu Rezerwacji i Sprzedaży Biletów iKSORIS. P...
10490572 2024-05-07
godz. 09:00
Opolskie Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia do Pracow...
10503773 2024-05-08
godz. 01:00
Kujawsko-Pomorskie Zapytanie ofertowe. Zapytanie dotyczy wyposażenia w meble i sprzęt przyczepy gastronomicznej, wyposażenia strefy chillout i sprzętu technicznego do obsługi imprez plenerowych. Dodatkowo...
10393400 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania wspomagającego pracowników Działu Kontroli Jakości wraz z monitorami wyświetlającymi dokumentację dla pracowników.
10482612 2024-05-10
godz. 12:00
Mazowieckie Serwis systemu BMS w Oddziale Okręgowym NBP w Krakowie
10486836 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Wdrożenie systemu gromadzenia i przetwarzania danych miejskich Miasta Krakowa Celem konkursu jest wyłonienie Wykonawcy, który opracuje projekt, zrealizuje i wdrożysystem gromadzenia i p...
10446853 2024-05-21
godz. 12:00
Podlaskie 1. Przeprowadzenie cyfryzacji szpitala SPZOZ w Sokółce – dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową. Zamówienie realizowane jest w ra...
10463956 2024-05-24
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa infrastruktury i oprogramowania na potrzeby środowisk wytwórczych (3 części) 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury i oprogramowania na potrzeby środowisk wytw...
10463926 2024-05-27
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa asysty technicznej narzędzia CMS wraz z jego rozbudową.Zamówienie obejmuje następujące działania:a) Działanie I – świadczenie asysty techniczne...
10381705 2024-05-31
godz. 12:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...