Przetarg - Dostawy środków czystości Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6416803 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawy środków czystości
Numer referencyjny: EZ/572/004/18

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości, według wymien
ionych niżej części:
Zadanie 1 - ŚCIERECZKI, MOPY, STELAŻE I KIJE
Zadanie 2 - WORKI FOLIOWE
Zadanie 3 – MATERIAŁY HIGIENICZNE
Zadanie 4 - KONCENTRATY RAZEM Z DZIERŻAWĄ DOZOWNIKÓW
Zadanie 5 – ŚRODKI DO MACERATORÓW
Zadanie 6 – MYDŁO W PIANIE
Zadanie 7 – ŚRODKI DO RĘCZNEGO SPRZĄTANIA
Zadanie 8 - MYDŁO W PŁYNIE
CPV uzupełniające: PA02-1 – Dzierżawa
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy.
Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
Zadanie 1 - ŚCIERECZKI, MOPY, STELAŻE I KIJE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 6 pozycji.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
Zadanie 2 - WORKI FOLIOWE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 5 pozycji.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3
Zadanie 3 – MATERIAŁY HIGIENICZNE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 3 pozycje.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4
Zadanie 4 - KONCENTRATY RAZEM Z DZIERŻAWĄ DOZOWNIKÓW Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. CPV uzupełniające: PA02-1 – Dzierżawa. 1 część 6 pozycji.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5
Zadanie 5 – ŚRODKI DO MACERATORÓW Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 1 pozycja.

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6
Zadanie 6 – MYDŁO W PIANIE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 1 pozycja.

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7
Zadanie 7 – ŚRODKI DO RĘCZNEGO SPRZĄTANIA Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 5 pozycji.

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8
Zadanie 8 - MYDŁO W PŁYNIE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 1 pozycja.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500281530-N-2018 z dnia: 2018-11-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina:13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30,
godzina 13:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500283888-N-2018 z dnia: 2018-11-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-04, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500287034-N-2018 z dnia: 2018-11-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-07, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500289738-N-2018 z dnia: 2018-12-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:
Data: 2018-12-12, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500294055-N-2018 z dnia: 2018-12-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-12-17, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500297890-N-2018 z dnia: 2018-12-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-12-19, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT: 784159,26
Waluta: PLN
W ogłoszeniu powinno być:
Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT: 784159,40
Waluta: PLN


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 167452,19
Waluta:
PLN
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 167452,33
Waluta:
PLN
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Opakowania
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości, wyroby foliowe, materiały medyczne
kody CPV 18424000, 18930000, 30192800, 33711900, 33760000, 33763000, 33770000, 33922000, 39224000, 39514200, 39830000, 39831240, 39831300, 39831600, 39832000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości , wyroby foliowe , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10433238 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii i Zakładu Diagnostyki Hematologicznej i Genetyki. (DFP.271.40.2024.ADB) Przedmiotem zamówienia jest dostawa...
10425120 2024-05-15
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa papieru, środków czystościowych, higienicznych, piorących i worków foliowych – 23 zadania DOSTAWA PAPIERU, ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH, PIORĄCYCH I WORKÓW FOLI...
10485726 2024-05-15
godz. 10:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa: - część 1 - drobnego sprzętu medycznego, - część 2 - materiałów opatrunkowych, - część 3 - środków dezynfekcyjnych, - część 4 - środków ochrony osobist...
10457561 2024-05-16
godz. 11:00
Śląskie Dostawa implantów kręgosłupowych, do złamań i endoprotez wraz z dzierżawą instrumentarium Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa implantów kręgosłupowych i do złamań oraz endopro...
10457557 2024-05-20
godz. 10:00
Zachodniopomorskie „Dostawa implantów neurochirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach” 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów neurochirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach.2. Szczegółowy...
10440786 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 9 części.
10446818 2024-05-21
godz. 09:30
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do ...
10473695 2024-05-23
godz. 08:00
Śląskie 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na 24 zadania.Zadanie nr 1 – Roztwory do płukania i oczyszczania ran;Zadanie nr 2 – Preparat dezynfekcyjny ...
10406404 2024-05-23
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i odczynników diagnostycznych wraz z dzierżawą pomp infuzyjnych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 81 części, których szczeg...
10502424 2024-06-03
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatury do Laboratorium Analitycznego Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych or...