Przetarg 6754205 - Dostawy leków do stosowania zewnętrznego Numer...

   
Analizuj Zamówienie 6754205 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-10
przedmiot ogłoszenia
Dostawy leków do stosowania zewnętrznego
Numer referencyjny: RZP-18/IM/2019

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępow
aniem są dostawy leków do stosowania zewnętrznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
1 Leki do stosowania zewnętrznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Leki do stosowania zewnętrznego
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są dostawy leków do stosowania zewnętrznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540095482-N-2019 z dnia: 2019-05-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data:2019-05-20, godzina 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data:2019-05-22, godzina 09:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540097430-N-2019 z dnia: 2019-05-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy; Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmiany oraz warunki wprowadzenia zmian:
W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
3) Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a. Zmiany i uzupełnienia niżej wymienione do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:
1. zmiana stron umowy na zasadach określonych w kodeksie Cywilnym;
2. zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.
3. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie;
4. zmiana urzędowa stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT);
5. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
6. zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
7. zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
8. konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron.
b. Zmiany nie wymagające Aneksu a jedynie pisemnego powiadomienia, dokonywane po wyrażeniu pisemnej zgody przez Kierownika Apteki:
1. zmiana osób, o których mowa w umowie – odpowiedzialnych za realizacje umowy po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
2. zmiana artykułu w przypadku wystąpienia przejściowego braku artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia oraz w cenie nie wyższej niż oferowane produkty; w przypadku zmiany wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności do dostarczenia Zamawiającemu 5 sztuk próbek produktu równoważnego, w celu sprawdzenia i akceptacji przez użytkowników bezpośrednich. Zgoda Kierownika Apteki na produkt równoważny, nastąpi po wyrażeniu opinii użytkowników bezpośrednich danego asortymentu;
3. zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane produkty), przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; W przypadku zmiany wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności do dostarczenia Zamawiającemu 5 sztuk próbek produktu równoważnego, w celu sprawdzenia i akceptacji przez użytkowników bezpośrednich. Zgoda Kierownika Apteki na produkt równoważny, nastąpi po wyrażeniu opinii użytkowników bezpośrednich danego asortymentu.

W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy; Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmiany oraz warunki wprowadzenia zmian:
W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
3) Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a. Zmiany i uzupełnienia niżej wymienione do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:
1. zmiana stron umowy na zasadach określonych w kodeksie Cywilnym;
2. zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.
3. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie;
4. zmiana urzędowa stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT);
5. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
6. zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
7. zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
8. konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron.
b. Zmiany nie wymagające Aneksu a jedynie pisemnego powiadomienia, dokonywane po wyrażeniu pisemnej zgody przez Kierownika Apteki:
1. zmiana osób, o których mowa w umowie – odpowiedzialnych za realizacje umowy po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
2. zmiana artykułu w przypadku wystąpienia przejściowego braku artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia oraz w cenie nie wyższej niż oferowane produkty.
3. zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane produkty), przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia.
branża Medyczna
podbranża leki
kody CPV 33600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: leki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486968 2024-05-06
godz. 11:00
Łódzkie Dostawa koncentratów do dializ Część 1: Składnik kwaśny z glukozą z cytrynianem i bez cytrynianu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ Cz...
10493726 2024-05-06
godz. 12:00
Podkarpackie Dostawa produktu leczniczego Alteplasum Jedno zadanie na dostawę produktu leczniczego Alteplasum
10385490 2024-05-07
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa immunoglobuliny ludzkiej dożylnej na potrzeby COZL. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.Część nr 1 –Immunoglobulina ludzka dożylna.Część nr 2- Immunoglobulina 5% ...
10485398 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa szczepionek przeciwko do ośmiu przychodni podległych Zamawiającemu w podziale na 4 części
10440309 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Dostawa środków dezynfekujących do Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o.
10416320 2024-05-09
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Dostawa produktów leczniczych, środków kontrastowych, płynów infuzyjnych, worków do żywienia pozajelitowego, środków żywieniowych specjalnego przeznaczenia dla SPSZOZ „Zdroje” ...
10498983 2024-05-10
godz. 08:00
Śląskie Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego. Część 1: Pakiet 11. Dieta kompletna pod względem odżywczym, normokaloryczna (1,03 kcal/ml), wspomagająca lec...
10457558 2024-05-16
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa produktów leczniczych – 68 zadań, szczegółowo opisana w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
10502538 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, ŻYWNOŚCI SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH dla Wojewódzkiego Szpital...
10406435 2024-05-24
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków z podziałem na 14 Pakietów, na potrzeby 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Opolu, sukcesywnie przez okres trwania umowy:Pakiet 1 ...