Zlecenie 7403958 - Dostawa żywności do Placówek Wsparcia Dziennego...

   
Zamówienie 7403958 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-27
przedmiot zlecenia
Dostawa żywności do Placówek Wsparcia Dziennego prowadzonych przez TPD Oddział Okręgowy w Koszalinie

1. Przedmiotem zamówienia
jest dostawa żywności do czterech Placówek Wsparcia Dziennego prowadzonych przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie. Placówki znajdują się w następujących miejscowościach:
a) Ustronie Morskie, ul. Osiedlowa 2B, 78-111 Ustronie Morskie
b) Bierzwnica 52, 78-300 Świdwin
c) Oparzno 10, 78-300 Świdwin
d) Rusowo – świetlica wiejska, 78-111 Ustronie Morskie
2. Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie
z zapisami zapytania ofertowego.
3. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby poszczególnych placówek wymienionych w ust. 1.
4. Pod pojęciem dostawy rozumie się dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem.
5. Harmonogram dostaw produktów zostanie ustalony z Wykonawcą na etapie podpisania umowy.
6. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne proponowanym z zastrzeżeniem, że mają to być artykuły o zdecydowanych walorach smakowych i zapachowych, z jak najmniejszą domieszką sztucznych barwników i konserwantów.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia do poszczególnych placówek). Oferta musi obejmować pełen asortyment z danej części dla danej placówki.
8. Wskazane w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego w ramach poszczególnych części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
9. Oferowane produkty powinny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności w: Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1541), wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności.
10. Dostarczane produkty winny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz dostarczane nie późnej niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Cel zamówienia Celem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności do Placówek Wsparcia Dziennego prowadzonych przez TPD o/Koszalin na terenie powiatu świdwińskiego oraz kołobrzeskiego. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do czterech Placówek Wsparcia Dziennego prowadzonych przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie. Placówki znajdują się w następujących miejscowościach:
a) Ustronie Morskie, ul. Osiedlowa 2B, 78-111 Ustronie Morskie
b) Bierzwnica 52, 78-300 Świdwin
c) Oparzno 10, 78-300 Świdwin
d) Rusowo – świetlica wiejska, 78-111 Ustronie Morskie
2. Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie
z zapisami zapytania ofertowego.
3. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby poszczególnych placówek wymienionych w ust. 1.
4. Pod pojęciem dostawy rozumie się dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem.
5. Harmonogram dostaw produktów zostanie ustalony z Wykonawcą na etapie podpisania umowy.
6. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne proponowanym z zastrzeżeniem, że mają to być artykuły o zdecydowanych walorach smakowych i zapachowych, z jak najmniejszą domieszką sztucznych barwników i konserwantów.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia do poszczególnych placówek). Oferta musi obejmować pełen asortyment z danej części dla danej placówki.
8. Wskazane w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego w ramach poszczególnych części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
9. Oferowane produkty powinny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności w: Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1541), wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności.
10. Dostarczane produkty winny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz dostarczane nie późnej niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15800000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10500022 2024-05-08
godz. 10:00
Lubelskie Sukcesywna dostawa wody pitnej na potrzeby LUW
10504062 2024-05-09
godz. 09:00
Mazowieckie 2233.7S.2024 Szacowanie: Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Jabłka, ziemniaki, warzywa Proszę załączyć wypełniony formularz wyceny. 1 szt.
10474568 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawę wody mineralnej i źródlanej Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej i źródlanej WIM/ZP/2/2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowan...
10499985 2024-05-09
godz. 10:00
Lubelskie Sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju przez okres 12 miesięcy.
10512665 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Szacowanie ceny przetworów strączkowych
10503255 2024-05-13
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024 ►Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup, pr...
10510766 2024-05-14
godz. 10:00
Opolskie Zakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Ryba mrożona dorsz, filet typu "Czerniak" Filet z ryby dorszowatej, bez ości, skóry, obcych zanieczysz...
10510653 2024-05-16
godz. 10:00
Podkarpackie dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.Wspólny słownik zamówień:CPV– 03.22.00.00- 9 –...
10508684 2024-05-20
godz. 15:00
Śląskie zakup i sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych świeżych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Rybniku Kod CPV: 15851000-8 Produkty mączne Okres realizacji zamówieni...
10508236 2024-06-07
godz. 09:16
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Mąka typ 550 - worki 25kg Witam, SEKO S.A. poszukuje dostawcy/producenta mąki typ 550 pakowanej we worki 25kg. Wymagana specyfikacja oraz próba technologiczna. ...