Przetarg 6745987 - DOSTAWA ZESTAWÓW MATERIAŁÓW DO OPERACJI ZAĆMY,...

   
Analizuj Zamówienie 6745987 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-07
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA ZESTAWÓW MATERIAŁÓW DO OPERACJI ZAĆMY, WITREKTOMÓW PNEUMATYCZNYCH, SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH, MATERIAŁÓW OFTALMOLOGICZNYC
H WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI
Numer referencyjny: FZAP-380-4/19

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia (patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania, a w zakresie Zadania nr 1 na poszczególne pozycje.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia (patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ).

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia (patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ).

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 2A
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia (patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ).

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 3
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia (patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ).

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 4
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia (patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540091232-N-2019 z dnia: 2019-05-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-15, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-22, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540095920-N-2019 z dnia: 2019-05-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów
pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą
aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia
(patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych –
Załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. Dopuszcza się możliwość
składania ofert częściowych na poszczególne zadania, a w zakresie Zadania nr 1 na poszczególne pozycje.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów materiałów do operacji zaćmy, witrektomów
pneumatycznych, soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów oftalmologicznych wraz z dzierżawą
aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia
(patrz: formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis warunków technicznych –
Załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. Dopuszcza się możliwość
składania ofert częściowych na poszczególne zadania, a w zakresie Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2 na poszczególne pozycje.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg
wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na
wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że dysponuje:
wykazem minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości
minimum dla poszczególnych zadań i pozycji: Zadanie nr 1: Pozycja nr 1: 2.600,00 zł, Pozycja nr 2:
2.300,00 zł, Pozycja nr 3: 80,00 zł, Pozycja nr 4: 600,00 zł, Pozycja nr 5: 2.000,00 zł, Pozycja nr 6:
900,00 zł, Pozycja nr 7: 200,00 zł, Pozycja nr 8: 2.600,00 zł, Pozycja nr 9: 22.900,00 zł, Zadanie nr 2:
153.900,00 zł, Zadanie nr 2A: 18.900,00 zł, Zadanie nr 3: 33.500,00 zł, Zadanie nr 4: 375.500,00 zł,
brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca
składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych
również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych
zadań i pozycji, których dotyczy oferta.
W ogłoszeniu powinno być:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg
wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na
wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że dysponuje:
wykazem minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości
minimum dla poszczególnych zadań i pozycji: Zadanie nr 1: Pozycja nr 1: 2.600,00 zł, Pozycja nr 2:
2.300,00 zł, Pozycja nr 3: 80,00 zł, Pozycja nr 4: 600,00 zł, Pozycja nr 5: 2.000,00 zł, Pozycja nr 6:
900,00 zł, Pozycja nr 7: 200,00 zł, Pozycja nr 8: 2.600,00 zł, Pozycja nr 9: 22.900,00 zł, Zadanie nr 2: Pozycja nr 1: 121.500,00 zł, Pozycja nr 2: 32.400,00 zł,
Zadanie nr 2A: 18.900,00 zł, Zadanie nr 3: 33.500,00 zł, Zadanie nr 4: 375.500,00 zł,
brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca
składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych
również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych
zadań i pozycji, których dotyczy oferta.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum dla poszczególnych zadań i pozycji: Zadanie nr 1: Pozycja nr 1: 2.600,00 zł, Pozycja nr 2: 2.300,00 zł,
Pozycja nr 3: 80,00 zł, Pozycja nr 4: 600,00 zł, Pozycja nr 5: 2.000,00 zł, Pozycja nr 6: 900,00 zł,
Pozycja nr 7: 200,00 zł, Pozycja nr 8: 2.600,00 zł, Pozycja nr 9: 22.900,00 zł, Zadanie nr 2:
153.900,00 zł, Zadanie nr 2A: 18.900,00 zł, Zadanie nr 3: 33.500,00 zł, Zadanie nr 4: 375.500,00 zł,
brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca
składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych
również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych
zadań i pozycji, których dotyczy oferta.
W ogłoszeniu powinno być:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum dla poszczególnych zadań i pozycji: Zadanie nr 1: Pozycja nr 1: 2.600,00 zł, Pozycja nr 2: 2.300,00 zł,
Pozycja nr 3: 80,00 zł, Pozycja nr 4: 600,00 zł, Pozycja nr 5: 2.000,00 zł, Pozycja nr 6: 900,00 zł,
Pozycja nr 7: 200,00 zł, Pozycja nr 8: 2.600,00 zł, Pozycja nr 9: 22.900,00 zł, Zadanie nr 2: Pozycja nr 1: 121.500,00 zł, Pozycja nr 2: 32.400,00 zł, Zadanie nr 2A: 18.900,00 zł, Zadanie nr 3: 33.500,00 zł, Zadanie nr 4: 375.500,00 zł,
brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca
składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych
również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych
zadań i pozycji, których dotyczy oferta.

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆNR2NAZWAZADANIENR2
Punkt: 6) INFORMACJE DODATKOWE:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zadanie nr 2 zostało podzielone na 2 pozycje. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pozycje.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33122000, 33662100, 33731110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10506124 2024-05-16
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem wyrobów medyczny...
10416213 2024-05-16
godz. 09:45
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy endoprotez, innych implantów ortopedycznych oraz preparatów kościozastępczych do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy2.Zamówienie...
10473661 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie Dostawy specjalistycznych sprzętów medycznych jednorazowego użytku dla Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Zamówienie ob...
10463976 2024-05-24
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów jednorazowych i wielorazowych do Robota Da Vinci Xi dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.Szczegół...
10483875 2024-05-24
godz. 12:00
Śląskie Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów ablacji migotania przedsionków metodą elektroporacji wraz z dzierżawą generatora Przedmiotem zamówienia jest zestawów do wykonywania zabieg...
10483985 2024-05-29
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów otolaryngologicznych i okulistycznych
10491215 2024-05-31
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa: implantów oraz sprzętu jednorazowego użytku”
10506677 2024-05-31
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Endoprotezy st.biodrowy, bark, traumatologia, granulaty, systemy grawitacyjne na potrzeby SKDJ i DSK UCK WUM w podziale na 20 Części. 2. Szczegóło...
10502430 2024-06-03
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego. DZPZ/2650/18UEPN/2024
10506705 2024-06-05
godz. 12:00
Podlaskie Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do chirurgii serca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość, asortyment, parametry) za...