Przetarg 7283873 - Dostawa wyposażenia wilii Teodora Sixta wraz z montażem...

   
Analizuj Zamówienie 7283873 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia wilii Teodora Sixta wraz z montażem dla zadania „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w
Bielsku-Białej.”
Numer referencyjny: 1/2020/PN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, zwanych dalej „wyposażeniem”. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające wyposażenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wyposażenie musi być gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wyposażenie ma być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia. Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: instalacji, ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby montaż wyposażenia odbył się w pomieszczeniach Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości.
Wykonawca zobowiązany jest do określenia w składanej ofercie: producenta wyposażenia a także dostarczenia kart katalogowych oferowanych produktów wraz ze zdjęciem danego wyposażenia. Karta katalogowa powinna zawierać: proponowane wyposażenie, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia, wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wymagania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów: +/- 5%. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 27.03.2020 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540013122-N-2020 z dnia: 2020-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-24, godzina: 09:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-31, godzina: 09:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540016607-N-2020 z dnia: 2020-01-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-31, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-07, godzina: 09:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540018332-N-2020 z dnia: 2020-01-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jednej dostawy (umowy) o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto polegającej na dostawie i montażu mebli do budynku użyteczności publicznej.
Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką dostawę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym. Drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiając przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych .

W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jednej dostawy (umowy) o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto polegającej na dostawie i montażu różnych mebli i/lub wyposażenia do budynku użyteczności publicznej.Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką dostawę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym. Drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiając przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych .



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi:
1) być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo;
2) zawierać wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz oświadczenia wymienione w Rozdziale VII SIWZ.
3) Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo obejmujące podpisanie oferty, w tym poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem.
4) Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pieczątka służbowa /zalecane/ i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty wystawione przez inne niż Wykonawca podmioty winny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osobę(-y) umocowaną(-e) do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 5).
5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6) Do oferty należy załączyć dla każdego oferowanego przedmiotu wyposażenia kartę katalogową, która powinna zawierać co najmniej: nazwę wyposażenia, nazwę producenta, zdjęcia lub rysunki oferowanego wyposażenia, wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego.
Uwaga! W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje.

W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi:
1) być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo;
2) zawierać wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz oświadczenia wymienione w Rozdziale VII SIWZ.
3) Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo obejmujące podpisanie oferty, w tym poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem.
4) Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pieczątka służbowa /zalecane/ i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem) lub przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty wystawione przez inne niż Wykonawca podmioty winny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osobę(-y) umocowaną(-e) do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 5).
5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów:3.1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
3.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;

W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów:3.1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
3.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;3.3 kart katalogowych dla każdego oferowanego wyposażenia , która powinna zawierać co najmniej: nazwę wyposażenia, nazwę producenta, zdjęcia lub rysunki oferowanego wyposażenia, wszystkie wymiary oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego.
Uwaga! W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39150000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10497704 2024-04-30
godz. 10:16
Dolnośląskie DOSTAWA SZAFY PRYMAT Lokalizacja 59-101 Polkowice
10495721 2024-05-05
godz. 23:59
Śląskie Opis Witam. Zlecę wykonanie usługi pomiaru, demontażu uszkodzonego blatu kuchennego i montaż nowego (dl. blatu ok. 240cm). W zakres usługi wchodzi także demontaż i ponowne zainstalowa...
10495119 2024-05-06
godz. 12:00
Podkarpackie Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach Część 1: Część 1: Zakup wraz z dosta...
10496636 2024-05-07
godz. 08:00
Podkarpackie Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach Część 1: Część 1: Zakup wraz z dostawą i monta...
10493415 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 68 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Poznaniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu, zlokaliz...
10503947 2024-05-09
godz. 14:00
Mazowieckie Postępowanie otwarte pn.: Dostawa wraz z montażem regałów magazynowych na specjalistyczny sprzęt filmowy. Przedmiot postępowania Dostawa wraz z montażem regałów na specjalistyczn...
10502374 2024-05-10
godz. 00:00
Mazowieckie Zakup oraz usługa montażu mebli
10506308 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Dostosowanie stanowisk pracy do wymogów BHP
10486771 2024-05-13
godz. 10:00
Wielkopolskie PN-39/24 Dostawa wraz z montażem szafek skrytkowych, regałów i elementów obsługowych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w ramach projektu pn. Budowa Centralnego Zintegrow...
10502447 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie Zakup i dostawa krzeseł biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu i podległych Inspektoratów Przedmiot zamówienia obejmuje: krzesała biurowe wraz z ich dostarczeniem, rozładunek, wniesie...