Zlecenie 7404121 - Dostawa środków ochrony osobistej w związku z...

   
Zamówienie 7404121 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-27
przedmiot zlecenia
Dostawa środków ochrony osobistej w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 dla SP ZOZ
Maseczki FFP2/FFP3 z zaworkiem lub bez.
Prod
ukt wprowadzony do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz spełniający z normę PN-EN 149:2001 + A1:2010, przenoszącą europejskie normy zharmonizowane EN 149:2001 + A1:2009. Dołączyć do oferty kartę produktu. 5000 szt
Maseczki chirurgiczne 3 warstwowe z gumką. 27000 szt
Kombinezony ochronne wykonane z laminowanego mikroporowatego materiału, w pełni oddychającego, stanowiącego barierę dla biologicznych płynów infekcyjnych.. Kombinezon z zamkiem. Elastyczne otwory wokół kostek, w pasie i nadgarstkach. Certyfikat CE. Rozmiar: M(100 szt), L (150 szt), XL (150szt), XXL (100szt). Dołączyć do oferty kartę produktu. 500 szt
Przyłbica ochronna na twarz. Szyba wykonana z poliwęglanu, elementy konstrukcyjne z polipropylenu, regulowany obwód - tasiemki ściągające z klamrą lub gumka, rozmiar uniwersalny.
Dołączyć do oferty kartę produktu. 500 szt
Gogle ochronne, rozmiar uniwersalny, regulacja długości gumki, kolor szkła przeźroczysty, zapewniające co najmniej 160 stopni pola widzenia.
Cort\/fjkat zgodności z EN 166 (ochrona oczu) czyć do oferty kartę produktu. 60 szt
2. Szczegółowe warunki zamówienia stanowią załączniki do niniejszego zapytania:
- formularz ofertowo-cenowy - stanowiący szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- projekt umowy.
3. Siedziba Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ul. M. Skłodowskiej - Curie 26, 48-100 Głubczyce Strona internetowa: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl Adres e-mail: tomasz.ianyk@szpitalqlubczyce.pl
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami, do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną oraz pocztową jest - Tomasz Janyk, tel. 887-822- 828, w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.25 - 15.00.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania zamówienia: dostawy do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
/. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną e-mail. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się faksem.
Ewentualne pytania i wnioski należy kierować na adres podany w pkt 3.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający prześle wszystkim Wykonawcom zaproszonym do składania ofert oraz zamieści ją na stronie internetowej Zamawiającego.
Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert (jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji) zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
8. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Zamawiający dokona w tym czasie badania i oceny ofert oraz rozstrzygnięcia bądź unieważnienia postępowania.
uwaga: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem zmian wynikających z poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i innych polegających na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym.
9. Przygotowanie oferty:
a) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej (przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów), w języku polskim, pismem czytelnym.
Zamawiający dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej pod warunkiem złożenia skanów podpisanych dokumentów.
Poprzez formę pisemną rozumie się ofertę opatrzoną własnoręcznym oryginalnym podpisem zgodnie z przepisem art. 78 kodeksu cywilnego.
b) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę; Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania ofert.
c) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestrowym oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
d) Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
e) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami (załącznikami), winny zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
f) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
g) Zaleca się by oferta była zszyta lub spięta.
h) Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy/-om Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie siłami własnymi. Zamawiający nie wyraża •,r>dv na zlecanie prac przez Podwykonawców dalszym Podwykonawcom.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10321352 2024-05-14
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patomorfologii wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - sprawa nr Z/14/PN/24 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesy...
10440773 2024-05-16
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem postępowania jest dostawa narzędzi i akcesoriów endoskopowych dla Pracowni Endoskopii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Liczba pakietów- 9
10506124 2024-05-16
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem wyrobów medyczny...
10506382 2024-05-17
godz. 08:00
Lubuskie LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych Część 1: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera za...
10433245 2024-05-17
godz. 09:00
Lubelskie „Dostawa różnego asortymentu medycznego ( strzykawki, wkłady workowe prożelowe, woda jałowa) na potrzeby COZL”. Zamówienie zostało podzielone na 5 części:Część 1 –Wkłady ...
10464008 2024-05-23
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSM im. J. Strusia w Poznaniu
10463907 2024-05-24
godz. 08:00
Śląskie 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Oddziału Neonatologicznego.2.Szczeg...
10483967 2024-05-24
godz. 09:30
Pomorskie 108/PN/2024- Dostawa przezcewnikowego systemu do naprawy zastawki trójdzielnej dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przezcewnikowego systemu do naprawy zastawki trójdzielnej dl...
10463881 2024-05-27
godz. 09:00
Śląskie Jednorazowa dostawa zębów endodontycznych na rzecz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
10502459 2024-06-05
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - w asortymencie i ilościach okre...