Przetarg - Dostawa sprzętu medycznego dla projektu w ramach RPO...

   
Analizuj Zamówienie 6352633 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2018-10-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego dla projektu w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFR) dla osi priorytetowej: X. Rewit
alizacja oraz Infrastruktura Ochrony Zdrowia - 22PN Numer referencyjny: DZP/22PN/2018
Pakiet nr 1 - Kleszczyki do odsysania i koagulacji przy zabiegach FESSPakiet nr 1 - Kleszczyki do odsysania i koagulacji przy zabiegach FESS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1-513) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego14) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.16) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.
Pakiet nr 2 - Lampa czołowaPakiet nr 2 - Lampa czołowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1-513) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego14) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.16) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.
Pakiet nr 3 - Lupki z oświetleniem do zabiegów na śliniankachPakiet nr 3 - Lupki z oświetleniem do zabiegów na śliniankach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: tj. 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1-513) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego14) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.16) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.
Pakiet nr 4 - Wiertarka laryngologicznaPakiet nr 4 - Wiertarka laryngologiczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1-513) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego14) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.16) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.
Pakiet nr 5 - Podgrzewacz do lusterek laryngologicznychPakiet nr 5 - Podgrzewacz do lusterek laryngologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1-513) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego14) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.16) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.
Pakiet nr 6A - Zestawy do zabiegów laryngologicznych nr 1Pakiet nr 6A - Zestawy do zabiegów laryngologicznych nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego13) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat14) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.15) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.16) W przypadku wątpliwości co do jakości i spełnienia wymagań zgodnych z opisem w SIWZ zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub/i instrukcji lub/i fotografii Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia sprzętu Zamawiającemu na każde żądanie celem prawidłowej oceny (na zasadzie prezentacji sprzętu) - Dla Pakietu nr 6A, 6B, 6C
Pakiet nr 6B - Zestawy do zabiegów laryngologicznych nr 2Pakiet nr 6B - Zestawy do zabiegów laryngologicznych nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego13) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat14) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.15) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.16) W przypadku wątpliwości co do jakości i spełnienia wymagań zgodnych z opisem w SIWZ zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub/i instrukcji lub/i fotografii Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia sprzętu Zamawiającemu na każde żądanie celem prawidłowej oceny (na zasadzie prezentacji sprzętu) - Dla Pakietu nr 6A, 6B, 6C
Pakiet nr 6C - Zestawy do zabiegów laryngologicznych nr 3Pakiet nr 6C - Zestawy do zabiegów laryngologicznych nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 5 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców opisane w SIWZ rozdz. III.3 tj. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV - Kryteria oceny ofert,5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,8) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ9) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu)10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim,11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii12) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego13) zagwarantują dostępność części zamiennych od daty dostawy urządzenia na okres/czas min. 10 lat14) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat.15) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.16) W przypadku wątpliwości co do jakości i spełnienia wymagań zgodnych z opisem w SIWZ zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub/i instrukcji lub/i fotografii Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia sprzętu Zamawiającemu na każde żądanie celem prawidłowej oceny (na zasadzie prezentacji sprzętu) - Dla Pakietu nr 6A, 6B, 6C
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33141620, 33162000, 33162100, 33162200, 33167000, 33190000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451072 2024-05-17
godz. 17:05
Mazowieckie Dostawa sprzętu medycznego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów medycznych do Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: – 33100000-1 ...
10457516 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie DOSTAWY OBŁOŻEŃ ZABIEGOWYCH NIESTERYLNYCH Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy podkładów nieprzemakalnych na rolce zgodnie z zamówieniami Zamawiającego
10473700 2024-05-22
godz. 09:00
Mazowieckie „Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych i akcesoriów wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy” 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczy...
10463911 2024-05-22
godz. 10:00
Lubuskie Sukcesywne dostawy bezelektrodowych stymulatorów jednojamowych, pętli do usuwania ciał obcych, koszulek naczyniowych na potrzeby Szpitalnego Zakładu Hemodynamiki Wielospecjalistycznego S...
10433225 2024-05-23
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/040/24 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – 15 pakietów Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 15 pakietów na...
10491274 2024-05-24
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa implantów chirurgii ogólnej i naczyniowejZad.1- Protezy naczyniowe proste PTFEZad.2- Protezy naczyniowe proste PTFEZamawiający dopuszcza składanie of...
10498544 2024-05-27
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów. DZPZ/2650/20UEPN/2024
10502504 2024-06-03
godz. 09:00
Podkarpackie Zakup i sukcesywna dostawa staplerów, ładunków do staplerów, endostaplerów i ładunków do endostaplerów. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa staplerów, ładun...
10491206 2024-06-03
godz. 09:30
Lubelskie Dostawa specjalistycznego sprzętu dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii
10502477 2024-06-04
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa zestawów narzędzi chirurgicznych w systemie ratalnym dla UCK WUM w podziale na 3 części. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędzi chirurgicznych w systemie ra...