Przetarg 7511119 - „Dostawa sprzętu IT w ramach projektu „Nasze Szkoły...

   
Analizuj Zamówienie 7511119 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-01
przedmiot ogłoszenia
„Dostawa sprzętu IT w ramach projektu „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno” współfinanso
wanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Numer referencyjny: GWI.271.1.3.2020

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę tabletów, monitora multimedialnego oraz szafki mobilnej w ramach projektu „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Popowie Głowieńskim, Popów Głowieński 25, 95-015 Głowno.
3. Charakterystyka i minimalne wymagania urządzeń zostały określone w SIWZ.
4. Dostawca zapewni okablowanie niezbędne do prawidłowej pracy dostarczanych urządzeń.
5. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 12 miesięcy licząc od terminu składania ofert. Wszystkie podzespoły dostarczonych urządzeń muszą działać w zakresie parametrów nominalnych określonych przez producenta danego podzespołu, w szczególności Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w dostarczonym sprzęcie tzw. overclockingu (podwyższenie częstotliwości taktowania procesora lub jakiegokolwiek innego podzespołu ponad wartości określone przez producenta jako dopuszczalne).
6. Wykonawca ma obowiązek oznakowania każdego urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi logotypami oraz znakami graficznymi, w tym logotypami: Unii Europejskiej, Programu Regionalnego oraz Województwa Łódzkiego zawierającymi odpowiednie opisy. Wzór oznakowania znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaleca oznakowanie sprzętu czytelnymi naklejkami umieszczonymi w widocznym miejscu.
7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
8. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, dokumentem gwarancyjnym będzie karta gwarancyjna wystawiona przez Wykonawcę. Okres gwarancji rozpoczyna bieg w dniu odbioru przedmiotu umowy (dostawy).
9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm).
10. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy/zakres wykonywanej pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
11. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/Podwykonawcę kopii zanonimizowanych umów w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników na podstawie umowy o pracę.
12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
14. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, meble i akcesoria
kody CPV 30213200, 30231300, 30231320, 39134000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463509 2024-05-09
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zakup, dostawa, montaż obrotowych krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych terenowych jednostek organizacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa,...
10503947 2024-05-09
godz. 14:00
Mazowieckie Postępowanie otwarte pn.: Dostawa wraz z montażem regałów magazynowych na specjalistyczny sprzęt filmowy. Przedmiot postępowania Dostawa wraz z montażem regałów na specjalistyczn...
10485489 2024-05-10
godz. 08:00
Mazowieckie D - dostawy; Oddział Gdańsk; Oddział GdańskUmowa ramowa na dostawę foteli biurowych w ilości nieprzekraczającej 100 sztuk dla ENERGA-OPERATOR SA Oddział w Gdańsku, 80-557 Gdańsk, u...
10442096 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Wsparcie Mazowieckiego (...) Część...
10503244 2024-05-10
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ ...
10501810 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup szaf biurowych MDD wraz z wniesień i montażem
10501232 2024-05-15
godz. 08:30
Dolnośląskie Dostawa urządzeń biurowych 1. Urządzenie wielofunkcyjne iaserowe monochromatyczne o formacie A3-szt. 1 2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne o formacie A4 - szt. 1 3. Ur...
10497454 2024-05-16
godz. 10:00
Pomorskie Stoły laboratoryjne (2 szt.)
10497549 2024-05-23
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku Część 1: Część nr 1 - Krzesła, fotele Część 2: Część nr 2 - Biurka Część 3: Część nr 3 ...
10483931 2024-06-03
godz. 10:00
Świętokrzyskie Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych ADP.2301.20.2024 1. Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, CZĘŚĆ 1 Dostawa...