Zlecenie 6822134 - Dostawa sprzętu dla Kliniki Okulistyki Oddział Dziecięcy ...

   
Zamówienie 6822134 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-06-07
przedmiot zlecenia
Dostawa sprzętu dla Kliniki Okulistyki Oddział Dziecięcy
Pakiet 1 - Autorefraktokeratometr - 1 szt.
Wykonawca: …………………………………………

Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Refrakcja TAK
2. Odległość czołowa (VD): 0; 10; 12; 13; 13,5; 15mm (+/- 1 mm) TAK, PODAĆ
3. Zakres pomiaru sfery (SPH): od -25,00 do +22,00D (+/- 5D) TAK, PODAĆ
4. Zakres pomiaru cylindra (CYL): od 0,00 do +/- 10,00D (+/- 5D) TAK, PODAĆ
5. Oś (AX): od 1 do 180stopn. TAK
6. Znak cylindra: -, +, +/- TAK, PODAĆ
7. Rozstaw źrenic: 10 85mm TAK, PODAĆ
8. Minimalna średnica źrenicy: 2.0m TAK, PODAĆ
9. Czas pomiaru: 0.07 sek min TAK
10. Keratometria TAK
11. Promień krzywizny: od 5,0 do 10,2mm TAK, Podać
12. Moc rogówki: od 33,00 do 67,50D TAK
13. Astygmatyzm rogówki: 0,00 do -15.00D TAK, Podać
14. Oś: od 1 do 180stopn. TAK
15. Zakres pomiaru średnicy rogówki: od 2,0 do 12,0mm (+/- 1 mm) TAK, PODAĆ
16. Gwarancja minimum 24 miesięcy TAK, PODAć
17. Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) oraz harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych wraz ze szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami producenta, w tym wykaz części serwisowych zalecanych przez Producenta sprzętu do wymiany podczas przeglądu okresowego, instrukcji serwisowej oraz kodów serwisowych.
Zamawiający jako hasła umożliwiające serwisowanie rozumie aktualne kody, hasła serwisowe, w tym wszelkiego rodzaju zabezpieczenia, "klucze" softwarowe, hardwarowe, umożliwiające przeprowadzenie pełnej obsługi serwisowej tj. między innymi kalibrację, diagnostykę serwisową wszystkich podzespołów i elementów wykonanie upgrade'ów, farmware'ów, software'ów, wgląd do logów zdarzeń; możliwość zmiany funkcji urządzenia i wykonania testów diagnostycznych.
Zamawiający jako instrukcję serwisową rozumie jako instrukcję dla dostarczanego urządzenia w zakresie:
- transportu, instalacji, dezinstalacji, dekontaminacji, kalibracji, napraw, przeglądów
- wykazu toolsów serwisowych, przyrządów pomiarowych, które są wymagane do wykonania napraw i przeglądów technicznych
- schematów, rysunków technicznych, mechanizmów i podzespołów, z których składa się urządzenie, w tym schematy elektryczne, pneumatyczne, hydrauliczne
- wykazów elementów, z których składa się urządzenie wraz z numerami katalogowymi. TAK
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 2 - Tonometr bezkontaktowy - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Ciśnienie wewnątrzgałkowe 1 to 60 mmHG (1 mmHg step) TAK
2. Zakres pomiaru Średnie wskazanie 1 mmHg / krok: 0.1 mmHg Tak
3. Tryb pomiaru 1-30 mmHg / 1-60 mmHg Tak
4. Monitor 8.5" WVGA kolorowy dotykowy monitor LCD TAK
5. Przesył danych USB (import), RS232C (export), LAN (export) TAK
6. Wymiary 317-341mm(W) x 521-538mm(D) x 437-467mm(H) TAK
7. Zasilanie 100-240V AC, 50-60Hz, 30-70VA TAK
8. Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) oraz harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych wraz ze szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami producenta, w tym wykaz części serwisowych zalecanych przez Producenta sprzętu do wymiany podczas przeglądu okresowego, instrukcji serwisowej oraz kodów serwisowych.
Zamawiający jako instrukcję serwisową rozumie jako instrukcję dla dostarczanego urządzenia w zakresie:
- transportu, instalacji, dezinstalacji, dekontaminacji, kalibracji, napraw, przeglądów
- wykazu toolsów serwisowych, przyrządów pomiarowych, które są wymagane do wykonania napraw i przeglądów technicznych
- schematów, rysunków technicznych, mechanizmów i podzespołów, z których składa się urządzenie, w tym schematy elektryczne, pneumatyczne, hydrauliczne
- wykazów elementów, z których składa się urządzenie wraz z numerami katalogowymi. TAK
10. Gwarancja minimum24 miesięcy TAK, podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami
Pakiet 3 - Lampa szczelinowa z tonometrem aplanacyjnym wiszącym - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1 Powiększenia: 6x, 10x, 16x, 25x, 40x TAK
2 Szerokość szczeliny: od 0 do 14mm regulowana płynnie TAK
3 Długość szczeliny: od 1 do 14mm regulowana płynnie TAK
4 Średnice plamki: 14, 10, 5, 3, 2, 1, 0,2mm TAK
5 Rotacja szczeliny: od 0 do 180stopn. TAK
6 Pochylenie szczeliny: 5, 10, 15, 20stopn. TAK
7 Filtry: Pochłaniający ciepło, UV, bezczerwienny, kobaltowy niebieski TAK, Podać
8 Regulacja wady wzroku operatora: +/-6D TAK
9
Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) oraz harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych wraz ze szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami producenta, w tym wykaz części serwisowych zalecanych przez Producenta sprzętu do wymiany podczas przeglądu okresowego, instrukcji serwisowej oraz kodów serwisowych.
Zamawiający jako instrukcję serwisową rozumie jako instrukcję dla dostarczanego urządzenia w zakresie:
- transportu, instalacji, dezinstalacji, dekontaminacji, kalibracji, napraw, przeglądów
- schematów, rysunków technicznych, mechanizmów i podzespołów, z których składa się urządzenie, w tym schematy elektryczne, pneumatyczne, hydrauliczne
- wykazów elementów, z których składa się urządzenie wraz z numerami katalogowymi. TAK
10 Gwarancja minimum 24 miesięcy TAK, podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 4 - Rzutnik optotypów wolnostojący lub z uchwytem montażowym do ściany - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Liczba optotypów: min 31 Tak, Podać
2. Maski: otwarta, jedna linia, jeden wiersz, jeden znak TAK, Podać
3. FFiltr: czerwono-zielony TAK
4. Żarówka 6V, 20W halogenowa TAK, Podać
5. Zestaw zawiera: pokrowiec, ekran, okulary spolaryzowane,zapasową żarówkę i baterie TAK
6. Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) oraz harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych wraz ze szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami producenta. TAK, z dostawą
7. Okres gwarancji minimum 24miesiące TAK, Podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 5 - Oprawy próbne pediatryczne - 5 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Komplet 5 szt., każda oprawka ma inny rozstaw źrenic PD 52, 54, 56, 58, 60 mm TAK
2. Średnica soczewek 38 mm TAK
3. Mieszczą 4 pary soczewek próbnych (3 z przodu, 1 z tyłu) TAK
4. Regulowana długość zausznika TAK
5. Pokrętła do regulacji osi cylindra TAK
6. Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) TAK, z dostawą
7. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Tak, Podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 6 - Stół elektryczny na dwa urządzenia - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Kolumna umieszczona centralnie Tak
2. Zakres regulacji wysokości blatu: 835-585mm (+/- mm) TAK, Podać
3. Wymiary blatu: 860 x 430mm (+/- 100mm) TAK
4. Maksymalne obciążenie: 80k TAK
5. Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych jeśli dotyczy. TAK
6. Okres gwarancji min. 24 miesiące Tak, Podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 7 - Stół elektryczny na jedno urządzenie - 2 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Kolumna umieszczona centralnie Tak
2. Zakres regulacji wysokości blatu: 835-585mm (+/- 20 mm) TAK, podać
3. Wymiary blatu: 860 x 430mm (+/- 100mm) TAK, podać
4. Maksymalne obciążenie: 80k TAK
5. Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) TAK
6. Gwarancja minimum24 miesiące TAK, Podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 8 - Taboret pneumatyczny z półoparciem - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Pneumatyczna regulacja wysokości max obciążenie 80kg TAK
2. podstawa taboretu wykonana ze stali nierdzewnej z 5 kółkami (z możliwością blokady) TAK
3. siedzisko tapicerowane TAK
4. zakres wysokości siedziska: 60 cm - 83 cm; TAK, PODAĆ
5. Gwarancja minimum 24 miesiące TAK, podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 9 - Testy prążkowe LEA - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. Komplet składa się z czterech paletek zadrukowanych obustronnie, o średnicy 20.3 cm. TAK
2. Częstotliwość przestrzenna prążków wynosi odpowiednio: 0.25, 0.5, 1.0, 2.0, 4.0, and 8.0 cpcm (cykli na centymetr powierzchni). TAK
3. Gwarancja minimum 24 miesiące TAK, PODAĆ
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Pakiet 10 - Test Ishihary - 1 szt.
Wykonawca: ……………………………………………
Nazwa i typ: ……………………………………………
Producent/ Kraj : ……………………………………………
Rok produkcji : sprzęt fabrycznie nowy 2019
LP Parametr Wartość graniczna Odpowiedź Wykonawcy /
nr strony w materiałach informacyjnych
1. 14 tablic TAK
2. Instrukcja interpretowania wyniku testu. TAK, PODAĆ
3. Wersja książkowa lub w pudełku metalowym. TAK, PODAĆ
4. Gwarancja min 24 miesiące TAK, Podać
Oświadczamy, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne, zawarte w SIWZ, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ).
Nr sprawy: USK/DZP/4.8-166/2019
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, materiały medyczne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10440843 2024-05-20
godz. 09:00
Wielkopolskie Rękawice chirurgiczne jałowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu objętego zadaniami nr 1-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony odpowiednio w zał...
10433231 2024-05-20
godz. 09:30
Pomorskie 51/PN/2024 - Dostawa zestawów do znakowania Ga-68 z generatora Ge-68/Ga-68 dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do znakowania Ga-68 z generatora Ge-68/Ga-68...
10428722 2024-05-20
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Z...
10446818 2024-05-21
godz. 09:30
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku w ramach 9 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do ...
10483975 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie EZ.28.53.2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ...
10446928 2024-05-23
godz. 12:30
Kujawsko-Pomorskie Dostawy sprzętu jednorazowego dla Pracowni Leku Cytostatycznego na okres 24 miesięcy Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowe...
10480348 2024-05-28
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWY RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU Dostawa rękawic jednorazowego użytku
10483907 2024-05-29
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH , zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1,...
10483998 2024-05-29
godz. 10:00
Lubelskie DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓWDLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów i materiał...
10484141 2024-05-31
godz. 10:00
Opolskie Zakup aparatury i sprzętu medycznego Część 1: Zadanie 1 Shaver laryngologiczny – 1 kpl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2a do SWZ, stanowią...