Przetarg 7623419 - DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH RÓŻNYCH ORAZ HEPARYN...

   
Analizuj Zamówienie 7623419 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-03
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH RÓŻNYCH ORAZ HEPARYN DROBNOCZĄSTECZKOWYCH
Numer referencyjny: Szp/FZ – 16A/2020

1. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych różnych oraz heparyn drobnocząsteczkowych do siedziby Zamawiającego, zwanego dalej ,,produktem”.
2. Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.14 stanowiące załącznik do formularza ofertowego.
3. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Immunoglobulinum Gamma anty D
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 2 Nazwa: akiet nr 2 - Leki różne
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.2 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Ampułki
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.3 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Alkohol etylowy skażony Hibitanem 70 %
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.4 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Dabigatran etaxilate
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.5 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Alkohol etylowy czysty
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.6 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - Fondaparinux
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.7 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Różne
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.8 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 -Różne
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.9 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - Kaspofungina
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.10 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - Roztwór
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.11 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - Heparyna drobnocząsteczkowa
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.12 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - Heparyny drobnocząsteczkowe
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.13 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - Heparyny drobnocząsteczkowe
Nazwę międzynarodową, dawkę oraz ilość przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.14 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540150527-N-2020 z dnia: 2020-08-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.ZMIANAUMOWY
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) zmiany
stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października
2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, po upływie roku trwania umowy na uargumentowany
wniosek Wykonawcy , 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne po upływie roku
trwania umowy na uargumentowany wniosek Wykonawcy, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r o
pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę. 5) zmiany ceny urzędowej leku, spowodowanej zmianą cennika leków
urzędowych, 6) zmiany nazwy handlowej leku w przypadku zaprzestania jego produkcji lub wycofania na
inny równoważny o tym samym składzie chemicznym i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej
ceny ofertowej leku oraz dopuszczonego do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 7) nie
wykorzystania ilości określonej w pakiecie spowodowanej brakiem pacjentów dla których zamówiony
został przedmiot umowy, Zamawiający może przedłużyć termin trwania umowy na okres do 6 miesięcy,
2. Wykonawca winien wystąpić z wnioskiem dotyczącym zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2), 3) i 4)
niniejszego paragrafu w terminie nie 30 dni od dnia obowiązywania tych przepisów. 3. W wypadku
zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a
określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki
podatku VAT. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia
wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego
wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu
minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy, jaką
będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu
dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz
Zamawiającego
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) zmiany
stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października
2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, po upływie roku trwania umowy na uargumentowany
wniosek Wykonawcy , 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne po upływie roku
trwania umowy na uargumentowany wniosek Wykonawcy, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r o
pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę. 5) zmiany ceny urzędowej leku, spowodowanej zmianą cennika leków
urzędowych, 6) zmiany nazwy handlowej leku w przypadku zaprzestania jego produkcji lub wycofania na
inny równoważny o tym samym składzie chemicznym i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej
ceny ofertowej leku oraz dopuszczonego do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 7) nie
wykorzystania ilości określonej w pakiecie spowodowanej brakiem pacjentów dla których zamówiony
został przedmiot umowy, Zamawiający może przedłużyć termin trwania umowy na okres do 6 miesięcy,
8)wystąpienia siły wyższej, która wpłynie na okoliczności realizacji umowy w całości lub części.
2. Wykonawca winien wystąpić z wnioskiem dotyczącym zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2), 3) i 4)
niniejszego paragrafu w terminie nie 30 dni od dnia obowiązywania tych przepisów. 3. W wypadku
zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a
określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki
podatku VAT. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia
wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego
wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu
minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy, jaką
będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu
dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz
Zamawiającego
branża Medyczna
podbranża leki
kody CPV 33600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: leki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457560 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie SZP.281.24.2024 Dostawa produktu leczniczego zawierającego polatuzumab wedotyny do stosowania w ramach programu lekowego B.12.FM dla Instytutu „CZMP” Dostawa produktu leczniczego zawie...
10491282 2024-05-06
godz. 14:00
Lubelskie Dostawa środków kontrastowych - 3 zadania: Zadanie nr 1 - Środki kontrastowe GADOTERIC ACID Zadanie nr 2-Środki kontrastowe IOHEXOL Zadanie nr 3 - Środki kontrastowe GADOTERIDOL
10395743 2024-05-07
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych wg 12 pakietów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącz...
10480296 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, Al. Legionów 10.2. Szczegółowy opis przedmiotu zam...
10465262 2024-05-09
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych...
10484794 2024-05-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o. Część 1: Dostawa płyny infuzyjne...
10506231 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie dostawa środków dezynfekcyjnych Część 1: pakiet nr 1 Część 2: pakiet nr 2 Część 3: pakiet nr 3 Część 4: pakiet nr 4 Część 5: pakiet nr 5 Część 6: pak...
10480266 2024-05-31
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa produktów leczniczych z podziałem na 28 części SZZ.251.27.2024.U
10498553 2024-05-31
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, w tym płynów infuzyjnych, leków przeznaczonych do żywienia pozajelitowego, preparatów do żywienia dojelitowego, środków kontrastowych dla...
10506714 2024-06-05
godz. 11:00
Wielkopolskie Preparaty do żywienia dojelitowego, pozajelitowego, suplementacji mieszanin oraz wyroby medyczne, surowce recepturowe i produkty lecznicze - 12 pakietów asortymentowych DZP/74/2024