Przetarg - Dostawa odczynników do immunodiagnostyki Numer...

   
Analizuj Zamówienie 6249727 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-08-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa odczynników do immunodiagnostyki
Numer referencyjny: SZP.251.14.18

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne przez okres
36 miesięcy dostawy odczynników do immunodiagnostyki wraz z dzierżawą dwóch analizatorów i lodówki w asortymencie i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ), który po wypełnieniu i podpisaniu należy załączyć do oferty. Zaoferowane przez Wykonawców dostawy odczynników i analizatorów muszą spełniać warunki przedmiotu zamówienia opisane w zał. nr 5 do SIWZ. Niespełnienie powyższego spowoduje odrzucenie oferty.
2. Kody CPV
33.69.65.00 -0 odczynniki laboratoryjne, 38.43.40.00 – 6 - analizator.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu cenowym w kolumnach „Nr katalogowy” nr katalogowy zaoferowanego produktu.
4. Zaoferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 211, z późn, zm.) Wykonawca oświadczy o możliwości dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego deklaracji zgodności CE i/lub certyfikatu zgodności wydanego przez jednostkę notyfikowaną i/lub rejestrację Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Medycznych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca oświadczy również o posiadaniu kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych – dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji chemicznych i ich
5. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

7. Zamawiający informuje, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO):
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, adres: ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica,
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@zozbrodnica.pl;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
11. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. W sytuacji gdy, Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania w oświadczeniu (zał. nr 2 do SIWZ) części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę i podania nazwy firmy podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33696500, 38434000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428720 2024-05-16
godz. 10:00
Małopolskie Sukcesywna dostawa pojemników na odpady medyczne Dostawa pojemników na odpady medyczne - wiadra 10 litrów - ilość 50 000 szt., wiadra 3,5 litra - ilość 6 000 szt., wiadra 1 litr - il...
10440786 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 9 części.
10463939 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie ZP/PN/28/24/ZIT/JHP Sukcesywna dostawa kart, odczynników do badań, odczynników do konserwacji, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania bad...
10463928 2024-05-21
godz. 12:00
Podlaskie Dostawa implantów ortopedycznych Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów i materiałów ortopedycznych przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy
10457524 2024-05-23
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup aparatury medycznej oraz pozostałego sprzętu w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt:„Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR w ramach SP ZOZ Szpitala P...
10463977 2024-05-24
godz. 11:00
Dolnośląskie DOSTAWA RÓŻNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO MAJĄCEGO STANOWIĆ WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU HEMATOLOGICZNEGO 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu do użytku medycznego dla Wojewódzkiego Sz...
10480348 2024-05-28
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWY RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU Dostawa rękawic jednorazowego użytku
10483900 2024-05-31
godz. 09:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych.Zamówienie zostało podzielone na następujące części:Część 1 – Nici chirurgiczne wchłanialneCzęść 2 – Nici chirurgicz...
10498436 2024-06-03
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i innych materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Genetyki i Genomiki Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i innych materiałów laboratoyjnych d...
10506705 2024-06-05
godz. 12:00
Podlaskie Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do chirurgii serca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość, asortyment, parametry) za...