Przetarg 6895944 - Dostawa mebli do oddziału Chorób Płuc Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6895944 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa mebli do oddziału Chorób Płuc
Numer referencyjny: ZP/7/19

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do oddziału Cho
rób Płuc, w ilościach i zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2019.
3. Nie jest dopuszczalne dokonywanie w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek modyfikacji i przeróbek przez osoby trzecie inne niż producent.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
5. Dostawa zostanie potwierdzona protokołem zdawczo – odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
6. Wykonawcy zobowiązany będzie udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia.
7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
8. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zastosować tzw. „procedurę odwróconą” o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp.
9. Zamówienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540144521-N-2019 z dnia: 2019-07-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny w Prabutach Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty ;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę mebli do oddziału Chorób Płuc prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
branża Medyczna, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble medyczne, meble i akcesoria
kody CPV 39150000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble medyczne , meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482716 2024-05-06
godz. 11:00
Opolskie Fotele biurowe w ilości 26 sztuk.
10506284 2024-05-07
godz. 08:20
Dolnośląskie REGAŁ METALOWY 3 PÓŁKI Lokalizacja 59-101 Polkowice
10429624 2024-05-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury. Część 1: Część I zamówienia - Roboty budowlane polegające ma modernizacji Wąbrzeskiego Domu KulturyZakres prac obejmuje w szczególności:...
10502051 2024-05-08
godz. 12:00
Wielkopolskie Zapytanie na krzesła do pracy przy komputerze - zgodne z rozporządzeniem z dnia 18.10.2023 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Krzesło zgodne z powyższych opisem 50 szt.
10500942 2024-05-09
godz. 10:00
Opolskie Zakup, dostawa wraz z montażem parawanów podwieszanych
10500538 2024-05-09
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Punktu Informacji i Kariery w Oddziale TEB Edukacja we Wrocławiu (Technikum) zgodnie z poniższym wykazem oraz specyfikacją wyposażenia określon...
10491332 2024-05-14
godz. 15:00
Mazowieckie Dostawa i montaż wyposażenia dla żłobka przy ul. Mokrej 25 w Warszawie
10502428 2024-05-15
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest: Zakup stanowisk pielęgnacyjnych dla noworodków na potrzeby Oddziału Neonatologicznego. Umowy w zakresie rozstrzygniętych pakietów zostaną zawarte po zako...
10457543 2024-05-23
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa pozostałych materiałów medycznych:Zad. 1 – Krzesło prysznicowe z oparciem dla Oddziału NeurologiiZad. 2 – Wózek zabiegowy dla Oddziału Neurolo...
10502536 2024-06-03
godz. 12:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń nowego budynku Sądu Rejonowego w Częstochowie przy ul. św. Rocha 90 ZGODNE Z SWZ