Przetarg 10395485 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta...

   
Analizuj Zamówienie 10395485 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2024/25 roku

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna d
ostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli od chwili podpisania umowy na 12 miesięcy według formularza cenowego /przedmiar zamówienia na 2024/25 rok/, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu.3. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli następować będą w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu lub maila zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym (kryterium oceny ofert) natomiast w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub wykazującego braki ilościowe Zamawiający sporządzi na tę okoliczność protokół i powiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się dokonać ich wymiany na pełnowartościowy pod rygorem nie uiszczenia zapłaty za całość zamówionej partii towaru w terminie maksymalnie 5 dni roboczych zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym (kryterium oceny ofert).4. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w przedmiarze zamówienia na 2024/25 rok.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7. Miejscem dostaw są pomieszczenia piwniczne w Urzędzie Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 7, ul. Wolności 9, ul. Skoczyńskiego 12, ul. Kwiatkowskiego 1.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy. 9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 10. Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 11. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia na 2024/25 rok, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Niewykonanie umowy w takim przypadku nie będzie traktowane jako odstąpienie Zamawiającego od umowy.

ZP-II.271.67.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00287727/01 z dnia: 2024-04-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-19 12:00
Po zmianie:
2024-04-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-19 12:30
Po zmianie:
2024-04-22 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-18
Po zmianie:
2024-05-21


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00291533/01 z dnia: 2024-04-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-22 12:00
Po zmianie:
2024-04-24 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-22 12:30
Po zmianie:
2024-04-24 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-21
Po zmianie:
2024-05-23
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30192000, 30197644
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10526687 2024-05-17
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie DOSTAWA TECZEK DO ARCHIWIZACJI
10525642 2024-05-17
godz. 07:55
Śląskie MT 236.63.2024 Zakup papieru do drukarek i ksero - A4 Polspeed 80g/m2 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Papier Polspeed A4 Polspeed 80g/m2 30 ryza
10516989 2024-05-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa artykułów biurowych Część 1: Zadanie nr: 1 Opaski identyfikacyjne - zgodnie z Załącznikiem nr 9 i 2-1 do SWZ Część 2: Zadanie nr: 2 Artykuły biurowe - zgodnie z Zał...
10531432 2024-05-17
godz. 11:30
Wielkopolskie OR.2601.10.2024 Dostawa papieru A4 do drukarek laserowych oraz kserokopiarek PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Papier A4 - gramatura: min. 80 g/m2 - format A4 (210x297 mm) - białość minimum CIE...
10519066 2024-05-20
godz. 11:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lubl...
10523468 2024-05-22
godz. 09:00
Śląskie Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego wg tabeli zawartej w SWZ...
10537178 2024-05-22
godz. 09:00
Śląskie Dostawa papieru kserograficznego A5 dla Południowego Koncernu Węglowego S.A. - ZG Sobieski
10538839 2024-05-23
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup artykułów papierniczo-biurowych dla Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, wykonywane sukcesywnie w 2024 r.
10483910 2024-05-24
godz. 07:30
Mazowieckie Dostawa materiałów administracyjno - biurowych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno-biurowych z podziałem na 6 części (zadań). Wymogi, podział na zadan...
10520282 2024-06-13
godz. 07:00
Warmińsko-Mazurskie "Dostawa artykułów biurowych” Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, w asortymencie i ilościach zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym stanowiącym opis przed...