Przetarg 7492020 - Dostawa i montaż mobilnych mikroskopów stomatologicznych...

   
Analizuj Zamówienie 7492020 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-20
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż mobilnych mikroskopów stomatologicznych
Numer referencyjny: UM-ZP-262-21/20

1. Przedmiotem zamówienia jest do
stawa i montaż 3 sztuk mobilnych mikroskopów stomatologicznych umieszczonych na statywach jezdnych, dalej wspólnie zwanymi urządzeniami lub przedmiotem zamówienia.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38510000-3 – Mikroskopy
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do Formularza oferty.
3.2. Gwarancja:
3.1.1. okres gwarancji dla mikroskopu stomatologicznego mobilnego umieszczonego na statywie jezdnym stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegać ocenie zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XVII SIWZ,
3.1.2. w okresie gwarancji mikroskopu stomatologicznego mobilnego umieszczonego na statywie jezdnym wykonywane będą przeglądy – przeprowadzone u Użytkownika (w miejscu użytkowania), co 12 miesięcy i potwierdzone wpisem w Paszporcie Technicznym Urządzenia.
4. Rozwiązania równoważne:
4.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy i jakości urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
4.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1a do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności zaoferowanych przez Wykonawcę urządzeń w stosunku do urządzeń i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych urządzeń w złożonej ofercie (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540092476-N-2020 z dnia: 2020-05-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
warunków: a) odnośnie warunku zdolności technicznej: Zamawiający uzna, iż Wykonawca
spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej
jedną dostawę jednego mikroskopu stomatologicznego o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN
brutto (słownie: sześćdziesięciu tysięcy złotych 00/100 PLN brutto). b) odnośnie warunku zdolności zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
warunków: a) odnośnie warunku zdolności technicznej: Zamawiający uzna, iż Wykonawca
spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej
jedną dostawę jednego mikroskopu zabiegowego (ambulatoryjnego) o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN
brutto (słownie: sześćdziesięciu tysięcy złotych 00/100 PLN brutto). b) odnośnie warunku zdolności zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod W przypadku braku możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty wraz z wymaganymi dokumentami
i oświadczeniami na zasadach opisanych w rozdziale XV pkt. 1 SIWZ, Zamawiający dopuszcza ich
złożenie w sposób tradycyjny tzn. w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem
posłańca na adres siedziby Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin pokój nr 8
(Kancelaria Ogólna), w zamkniętej kopercie z wyraźnym oznaczeniem: "Oferta – dostawa mebli
laboratoryjnych Nr postępowania: UM-ZP-262-14/20 - nie otwierać przed 29.04.2020 r. przed godz.
12:00", z zachowaniem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 1 rozdział XV SIWZ. Przy
zachowaniu formy pisemnej oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, Wykonawca
na co najmniej 1 dzień przed upływem terminu składania ofert powiadomi Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” poprzez polecenie „Dodaj
pytanie/komentarz” o zamiarze złożenia oferty w sposób pisemny. Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://umlub.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
https://umlub.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób: 2. W przypadku braku możliwości złożenia przez Wykonawcę oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami na zasadach opisanych w pkt. 1, Zamawiający dopuszcza ich złożenie w sposób tradycyjny tzn. w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres siedziby Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna), w zamkniętej kopercie z wyraźnym oznaczeniem: "Oferta – dostawa i montaż mobilnych mikroskopów stomatologicznych Nr postępowania: UM-ZP-262-21/20 - nie otwierać przed 03.06.2020 r. przed godz. 11:00", z zachowaniem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 1.
3. Przy zachowaniu formy pisemnej oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, Wykonawca na co najmniej 1 dzień przed upływem terminu składania ofert powiadomi Zamawiającego za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie/komentarz” o zamiarze złożenia oferty w sposób pisemny. Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt medyczny, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10489618 2024-05-13
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i instalacja analizatora termograwimetrycznego do Ośrodka Badawczego ING PAN w Krakowie
10321352 2024-05-14
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patomorfologii wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - sprawa nr Z/14/PN/24 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesy...
10425180 2024-05-17
godz. 10:00
Wielkopolskie dostawa wraz z instalacją spektrofluorymetrów z wyposażeniem – 2 części, nr ZP3/1146/24 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją spektrofluorymetrów wraz z wyposażen...
10440847 2024-05-21
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawy zestawów operacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej. 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów operacyj...
10451106 2024-05-22
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu dyfrakcji laserowej, szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) (Załącznik nr 7 do SWZ) oraz w projektowanych postanowie...
10483875 2024-05-24
godz. 12:00
Śląskie Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów ablacji migotania przedsionków metodą elektroporacji wraz z dzierżawą generatora Przedmiotem zamówienia jest zestawów do wykonywania zabieg...
10498554 2024-05-28
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy osprzętu jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych, artroskopii, implanty do chrząstki wzrostowej kości oraz śruby do zatoki stępu Sz...
10491250 2024-05-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa aparatury medycznej, sprzętu rehabilitacyjnego oraz mebli medycznych 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej, sprzętu rehabilitacyjnego ...
10486824 2024-06-03
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy odczynników, materiałów zużywalnych i sprzętu jednorazowego wraz z dzierżawą aparatów dla Laboratorium Analitycznego - znak sprawy: Z/31/PN/24 Przedmiotem zamówienia są su...
9340821 2025-12-30
godz. 15:00
Mazowieckie Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego