Przetarg 10491904 - 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10491904 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-26
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Urzędu Miejsk
iego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych, na działce o nr ewidencyjnym 337/1, obręb K-10 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.2. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ, obejmuje w szczególności: 2.1. rozbudowę budynku parterowego,2.2. budowę szachtu windowego 0.06a,2.3. przebudowę węzła cieplnego 0.32 i przyłącza ciepłowniczego,2.4. wydzielenie magazynku podręcznego 0.31 (bez konieczności spełnienia wymagań przewidzianych w dokumentacji projektowej dla archiwum),2.5. wykonanie Komunikacji 0.06, Przedsionka 0.24, Komunikacji 0.25 oraz przebudowy Klatki schodowej II 0.K2 na parterze, wykonanie Korytarza 1.15 na 1 piętrze i Korytarza 2.14 na 2 piętrze.2.6. wykonanie toalety dla niepełnosprawnych 0.03, 2.7. wykonanie toalety damskiej 0.04 i toalety męskiej 0.05,2.8. wyburzenie istniejącej toalety w Komunikacji I 0.07 i doprowadzenie fragmentu korytarza po usunięciu toalet do możliwości bezproblemowego korzystania z niego.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:3.1. Etap IIA obejmuje realizację prac określonych w pkt 2.1-2.53.2. Etap IIB obejmuje realizację prac określonych w pkt 2.6-2.84. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik nr 9 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.Uwaga!Projekt wykonawczy uwzględnia zmianę zakresu prac związanych z budową windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w stosunku do pierwotnego pozwolenia na budowę i jest objęty zamienną decyzją o pozwoleniu na budowę. Stanowi on uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego zamiennego pn. „Nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku administracji publicznej w granicy z działkami o nr ewid. 343 i 336/1, rozbiórka budynków gospodarczych, przebudowa zjazdu i wjazdu na działkę wraz z układem komunikacji wewnętrznej, termomodernizacja oraz rozbudowa instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej c.o. i energii elektrycznej w budynku”.W celu prawidłowego przygotowania oferty i obliczenia ceny oferty należy brać pod uwagę aktualny zakres realizacji robót budowlanych opisany w Projekcie wykonawczym.5. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia Wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4 oraz w STWiORB.6. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWiORB – Wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWiORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.7. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.9. Wymagania dotyczące dostępności.Zamawiający przewiduje wybudowanie szybu windowego i wykonanie windy dostosowanej dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach, starszych oraz osób niedowidzących. Winda zostanie wyposażona w przyciski z opisami Braille’a.Winda będzie zgodna z zapisami §193 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225). oraz innymi przywołanymi w dokumentacji projektowej normami oraz przepisami dotyczących dźwigów osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.Winda będzie miała lokalizację oraz wielkość inną niż w projekcie pierwotnym. Zmiany te objęte są dokumentacją projektową i zamienną decyzją o pozwoleniu na budowę.Przewiduje się również wykonanie toalety przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych.10. Gwarancja.Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XXI pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót.11. Rozwiązania równoważne.W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materiały lub urządzenia równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

ZP.271.10.2024.AM
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Windy i dźwigi
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, instalacje grzewcze, windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 42416100, 45000000, 45223100, 45231400, 45261000, 45262300, 45262500, 45300000, 45310000, 45311000, 45313100, 45317300, 45330000, 45332400, 45410000, 45421000, 45432120, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , instalacje grzewcze , windy towarowe, osobowe, platformy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10525506 2024-05-29
godz. 09:00
Małopolskie Budowa windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku C-4 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-226/24 Przedmiotem zamówienia jest budowa dźwigu osobowego zewnętrzneg...
10528366 2024-05-29
godz. 09:00
Lubuskie 5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Budowa windy w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Żaganiu”.5.2. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę...
10535358 2024-05-31
godz. 10:00
Śląskie Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części) Częś...
10530993 2024-06-03
godz. 09:00
Dolnośląskie Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap Zakres prac ostatniego etapu obejmuje przede wszystkim dokończenie inwestycji i wykonanie remontu pozostałych pomies...
10535004 2024-06-03
godz. 10:00
Lubuskie Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary Część 1: Część 1- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w m. Bieniów Zakres prac obejmuje m.in.:− ...
10547558 2024-06-05
godz. 12:00
Wielkopolskie „Modernizacja budynku szkoły w Pawłowie Skockim” Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku szkoły w Pawłowie Skockim", zlokalizowanego w Pawłowie Skockim na dz. nr ew. 3...
10548140 2024-06-06
godz. 10:00
Mazowieckie I. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania: „Modernizacja szybu windowego w Zespole Szkół nr ...
10551874 2024-06-06
godz. 10:00
Wielkopolskie Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie Niniejsze postępowanie dotyczy wymiany instalacji wodno...
10551309 2024-06-07
godz. 12:00
Wielkopolskie Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych Część 1: Część 1 – pr...
10550274 2024-06-24
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn: Wydzielenie łazienki w lokalu ...