Przetarg 10491470 - 1. Opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 10491470 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-26
przedmiot ogłoszenia
1. Opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Miasta
i Gminy Sztum.2) Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w pełnym lub częściowym zakresie. 3) Zakres przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego (część gwarantowana) oraz z zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji). 4) Zakres zamówienia podstawowego na cmentarzach przy ul. Nowowiejskiego, Kochanowskiego w Sztumie oraz tzw. „Parleta” na Zajezierzu obejmuje (część gwarantowana): a) Zarządzanie cmentarzem:i. prowadzenie ksiąg cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupełniających zgodnie z obowiązującymi przepisami;ii. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotyczących lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w księgach cmentarnych;iii. prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych; iv. nadzorowanie prac firm usługowych (firmy pogrzebowe, zakłady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników, lokalizacji ławek oraz odstępów między nimi;v. prowadzenie ewidencji pobranych opłat zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporządzanie miesięcznych raportów z wpłat z tytułu ww. opłat oraz przekazanie ich na konto Miasta i Gminy w Sztumie;vi. prowadzenie programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy” wraz z dokumentacją;vii. aktualizacja programu GROBONET.b) Utrzymywanie w czystości i porządku terenu cmentarza, parkingu przynależnego do cmentarza, ścieżek i dróg dojazdowych poprzez:i. wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody;ii. wykonywanie bieżących remontów i konserwacji oświetlenia;iii. bieżącą naprawę istniejącej architektury (schodów, murków, ogrodzeń, chodników) i infrastruktury drogowej;iv. bieżące utrzymywanie alejek i chodników na obszarze cmentarzy w okresie letnim i zimowym;v. bieżącą naprawę schodów przed domem pogrzebowym na cmentarzu w Zajezierzu;vi. bieżącą konserwację ogrodzeń i bram wjazdowych w obrębie cmentarzy komunalnych;vii. bieżącą konserwację i utrzymanie szafy na narzędzia gospodarskie, znajdującej się przy cmentarzu komunalnym na Zajezierzu tzw. „Parleta”.viii. bieżącą konserwację systemów odwadniających i wodociągowych w obrębie cmentarzy;ix. wyposażenie terenu cmentarzy w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być zaopatrzone w informację o zbieranych odpadach i obowiązku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadać otwory wrzutowe o rozmiarach odpowiednich do rodzaju odpadów. W okresie od 15 października do 15 listopada każdego roku Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilości niedopuszczającej do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być na bieżąco opróżniane i utrzymane w należytym stanie sanitarnym i technicznym;x. wynajem kabin sanitarnych wraz z niezbędnym serwisem (4szt. łącznie) na okres od 28 października do 4 listopada w 2024 i 2025 r. oraz bieżące utrzymywanie toalet przenośnych w obrębie cmentarzy (2 szt.);c) Utrzymywanie zieleni poprzez:i. koszenie i inne zabiegi agrotechniczne jak nawożenie i odchwaszczanie na nieeksploatowanej części cmentarza, parkingach, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku, wywóz skoszonej trawy;ii. pielęgnację drzew i krzewów tj. przycinanie gałęzi suchych, nadłamanych, usunięcie wiatrołomów, wycinkę drzew i krzewów w obrębie całego cmentarza. Administrator jako posiadacz nieruchomości zobligowany jest do występowania do Starosty Sztumskiego o uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew na polecenie Zamawiającego;iii. bieżące dokonywanie przeglądu zieleni m.in. stanu zdrowotności drzew.d) Utrzymywanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:i. konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi uzupełnienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów;ii. utrzymywanie w dobrym stanie technicznym pomieszczeń kaplicy cmentarnej, punktów czerpania wody itp. w szczególności poprzez: ponoszenie drobnych nakładów związanych ze zwykłym używaniem obiektu (np. malowanie ścian w pomieszczeniach, malowanie siatki) oraz zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarznięciem;iii. korzystanie z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem;iv. zapewnienie możliwości korzystania z punktów czerpalnych wody.5) Zamówienie objęte prawem opcji – nowa część cmentarza na Zajezierzu, obejmuje:a) Zarządzanie cmentarzem:i. prowadzenie ksiąg cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupełniających zgodnie z obowiązującymi przepisami;ii. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotyczących lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w księgach cmentarnych;iii. prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych; iv. nadzorowanie prac firm usługowych (firmy pogrzebowe, zakłady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników, lokalizacji ławek oraz odstępów między nimi;v. prowadzenie ewidencji pobranych opłat zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Miejskiej w Sztumie w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporządzanie miesięcznych raportów z wpłat z tytułu ww. opłat oraz przekazanie ich na konto Miasta i Gminy w Sztumie;vi. prowadzenie programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy” wraz z dokumentacją;vii. aktualizacja programu GROBONET.b) Utrzymywanie w czystości i porządku terenu cmentarza, ścieżek i dróg dojazdowych poprzez:i. wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody;ii. wykonywanie bieżących remontów i konserwacji oświetlenia;iii. bieżącą naprawę istniejącej architektury (schodów, murków, ogrodzeń, chodników) i infrastruktury drogowej;iv. bieżące utrzymywanie alejek i chodników na obszarze cmentarza w okresie letnim i zimowym;v. bieżącą konserwację ogrodzenia i bramy wjazdowej w obrębie cmentarza komunalnego;vi. bieżącą konserwację systemów odwadniających i wodociągowych w obrębie cmentarza;vii. wyposażenie terenu cmentarza w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być zaopatrzone w informację o zbieranych odpadach i obowiązku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadać otwory wrzutowe o rozmiarach odpowiednich do rodzaju odpadów. W okresie od 15 października do 15 listopada każdego roku Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilości niedopuszczającej do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być na bieżąco opróżniane i utrzymane w należytym stanie sanitarnym i technicznym;c) Utrzymywanie zieleni poprzez:i. koszenie i inne zabiegi agrotechniczne jak nawożenie i odchwaszczanie na nieeksploatowanej części cmentarza, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku, wywóz skoszonej trawy;ii. pielęgnację drzew i krzewów tj. przycinanie gałęzi suchych, nadłamanych, usunięcie wiatrołomów, wycinkę drzew i krzewów w obrębie całego cmentarza. Administrator jako posiadacz nieruchomości zobligowany jest do występowania do Starosty Sztumskiego o uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew na polecenie Zamawiającego;iii. bieżące dokonywanie przeglądu zieleni m.in. stanu zdrowotności drzew.d) Utrzymywanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:i. konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, spawanie urwanych elementów;ii. zapewnienie możliwości korzystania z punktów czerpalnych wody oraz utrzymywanie ich w dobrym stanie poprzez konserwację, a także zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarznięciem.3) Wykonawca na własny koszt zamontuje na cmentarzu tablicę informacyjną, na której umieści między innymi informacje o nazwie i adresie firmy zarządzającej cmentarzem dane kontaktowe, adres i godziny otwarcia Biura Administratora Cmentarza (styl i wielkość tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym), regulamin porządkowy cmentarza.

GKiB.271.12.2024
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 98371111
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10513476 2024-05-20
godz. 09:00
Wielkopolskie Obsługa administracyjna budynków będących własnością oraz użytkowanych przez Enea Centrum sp. z o.o.
10544312 2024-05-22
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Dzierżawa części nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Jaszczurcza Góra bezpośrednio przy plaży w celu prowadzenia działalności handlowej, polegającej na sprzedaży napojó...
10516158 2024-05-24
godz. 00:00
Śląskie najem: Pomieszczenie nr 1 o powierzchni 19,88 m^2 z przeznaczeniem na garaż lub jako pomieszczenie gospodarcze/magazynowe, na terenie przy Ośrodku zdrowia w Miedźnie przy ul. Słonecznej ...
10516160 2024-05-24
godz. 09:00
Śląskie Najem: Pomieszczenia z przeznaczeniem na garaże lub jako pomieszczenia gospodarcze/magazynowe, na terenie przy Przychodni w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 1: - Pomieszczenie nr 1 opow...
10535093 2024-05-24
godz. 09:00
Opolskie Obsługa systemu przyzywowego, alarmowo-pożarowego oraz administrowanie nieruchomością w części dot. mieszkań treningowych i wspomaganych w Strzelcach Opolskich przy ul. kard. Stefana ...
10510011 2024-05-24
godz. 14:00
Łódzkie Rozeznanie rynku najem lokalu Łódź - Górna
10539680 2024-05-27
godz. 10:00
Łódzkie Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim Część 1...
10538647 2024-05-28
godz. 12:00
Pomorskie Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy Kościerskiej w Chojnicach Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na administrowaniu i utrz...
10525578 2024-05-31
godz. 15:00
Podkarpackie Dzierżawa obiektu Bacówka pod Honem w Cisnej
10538844 2024-06-03
godz. 15:00
Mazowieckie wynajem przez Sąd Rejonowy w Otwocku powierzchni lokalowej