Zlecenie 10509981 - Primary Metal - Steel Buyer Przedmiotem niniejszego...

   
Zamówienie 10509981 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2024-05-06
przedmiot zlecenia
Primary Metal - Steel Buyer

Przedmiotem niniejszego postępowania jest MERCUS-U-H4-NK-04-2024 DOSTAWA POMPY SKA 8.04.2.1010 1. W
ymagania dotyczące gwarancji: Przyjmujący zamówienie udziela gwarancji na przedmiot dostawy na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia uruchomienia przez Użytkownika, lecz na okres nie dłuższy niż 15 miesięcy od dnia dostawy dla Zamawiającego. 2. Termin realizacji zamówienia: 63 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. 3. Miejsce realizacji zamówienia: "Magazyn MERCUS Logistyka sp. z o. o., zlokalizowany w Oddziale KGHM Polska Miedź S.A. lub na terenie MERCUS Logistyka." 4. Dokumenty wymagane przy dostawie: • dowód dostawy (WZ) • ŚWIADECTWO JAKOŚCI, • GWARANCJA, • DEKLARACJA ZGODNOŚCI Strony dopuszczają możliwość uzupełnienia listy wymaganych dokumentów po dostawie towaru, w terminie ustalonym przez Użytkownika. 5. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty: a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. b) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie w zakresie sankcji, stanowiące Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. c) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykaz podmiotów powiązanych, stanowiący Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. d) wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentacji Kartę Wykonawcy, stanowiącą Załącznik nr 5. e) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SAP Ariba, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7 do Ogłoszenia. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) DEKLARACJE ZGODNOŚCI, h) SPECYFIKACJA TECHNICZNA 6. Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę zamienników. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Warunki płatności: przelewem w terminie 60 dni od daty dostawy potwierdzonej dokumentem dostawy bez uwag przez Przedstawicieli Stron i doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT w PLN do siedziby MERCUS Logistyka. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w „Zasadach wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o.” (https://www.mercus.com.pl/fileman/Uploads/Documents/PRZETARGI/Zasady_wyboru_oferentów_MERCUS.pdf) i Warunkach Zakupu dla Zamówień, stanowiących Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zakupu, 4) nie są w sporze sądowym lub o sprzecznych interesach w postępowaniu administracyjnym z jakimkolwiek podmiotem z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., oraz wobec których nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że podmiotowi z Grupy Kapitałowej przysługują roszczenia odszkodowawcze, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie pkt. 3.47 w. cyt. „Zasad wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o.” 2. Odrzuceniu mogą podlegać oferty: 1) niespełniające wymagań określonych w Warunkach udziału w postępowaniu; 2) których złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) niezawierające wymaganych dokumentów lub oświadczeń oferenta; MERCUS Logistyka sp. z o.o. zastrzega sobie: - prawo swobodnego wyboru oferty, jak też unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn, - możliwość zmiany Ogłoszenia oraz warunków postępowania. Oferenci zobowiązani są na bieżąco śledzić pytania i odpowiedzi do Ogłoszenia, publikowane w systemie zakupowym SAP Ariba. 3. Wszelkie oświadczenia i dokumenty należy zamieścić w języku polskim w systemie zakupowym SAP Ariba w formie elektronicznej. Pełnomocnictwa (jeśli są udzielane) oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej (jeżeli jest wymagane w postępowaniu), należy przekazać Organizatorowi postępowania w oryginale, na adres wskazany w Ogłoszeniu. W przypadku podpisania załączonych w systemie zakupowym SAP Ariba dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, nie jest wymagane ich dostarczenie do Organizatora postępowania w formie papierowej. IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT I ZADAWANIA PYTAŃ: 1. Ofertę należy złożyć elektronicznie w systemie zakupowym SAP Ariba do dnia 14.05.2024 r. do godz. 12.00 2. Termin zadawania pytań: nie później niż 2 dni robocze przed terminem wyznaczonym na składanie ofert, do godz. 12:00 Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu postępowania i innych warunków należy przekazywać drogą elektroniczną w systemie zakupowym SAP Ariba, w terminie wyznaczonym w warunkach postępowania, za pomocą formularza „Pytania i odpowiedzi”, którego szablon zamieszczony jest w RFP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez odpowiedzi pytań, które wpłynęły do Kupca drogą e-mailową i/lub po wyznaczonym terminie. V. OPIS OCENY OFERTY: 1. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. 2. Do oceny zostaną dopuszczone oferty spełniające wszystkie wymagania Ogłoszenia. 3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona poprzez analizę ceny netto oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 4. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami niniejszego postępowania. 5. Cena powinna być podana w walucie: PLN. 6. W przypadku usług lub towarów wycenionych w walucie obcej, cena na fakturze naliczona będzie w PLN po przeliczeniu waluty obcej wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień dostawy. Zapłata za realizację dostawy lub usługi nastąpi w PLN. 7. Istnieje możliwość przeprowadzenia w kolejnych etapach postępowania aukcji elektronicznej VI. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. VII. POSTANOWIENIA UMOWY/ ZLECENIA: Po zakończonym postępowaniu do Oferenta, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie przesłane zamówienie. VIII. ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA: Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 – Ogólne warunki zamówień. Załącznik nr 3 - Oświadczenie w zakresie sankcji. Załącznik nr 4 - Wykaz podmiotów powiązanych. Załącznik nr 5 - Karta Wykonawcy Załącznik nr 6 - Regulamin aukcji Załącznik nr 7 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SAP Ariba.
DOSTAWA POMPY SKA 8.04.2.1010 1
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10580655 2024-06-06
godz. 13:00
Opolskie Dostawa elementów zaworów bezpieczeństwa Sempell VSR2 dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole Przedmiotem postępowania jest Dostawa elementów zaworów bezpieczeństwa Sempell VSR2...
10579666 2024-06-07
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa fabrycznie nowej głowicy frezującej z szczotką zamiatającą do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wraz ...
10579896 2024-06-10
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja frontów nalewczych cystern drogowych w BP nr 01 w Koluszkach oraz BP nr 02 w Nowej Wsi Wielkiej obejmującego następujące Części Zakupu: Modernizacja wysp nalewczych nr 5 i...
10550088 2024-06-11
godz. 01:59
Dolnośląskie Przedmiotem Zamówienia jest: Zakup i dostawa wózka jezdniowego elektrycznego osobowo-towarowego dla Oddziału TEL w Rejonie ZWR Lubin. W celu zapoznania się z dokumentacją przetargową, ...
10527840 2024-06-13
godz. 11:00
Mazowieckie Naprawa pojazdów kolejowych z poziomu P4 i P5 Wykonanie napraw P4 i P5 i ewentualnie naprawy losowe.
10534853 2024-06-14
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa 2 szt. pneumatycznych łodzi ratowniczych wraz z przyczepami Dostawa 2 szt. pneumatycznych łodzi ratowniczych (łodzi ratowniczych typu RIB) wraz z przyczepami do transportu dla ka...
10551320 2024-06-18
godz. 09:45
Mazowieckie Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu Część 1: Kompresory śrubowe Część 2: Podnośnik dwukolumnowy automatyczny ...
10572579 2024-06-26
godz. 09:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest zakup samojezdnego specjalistycznego rębaka do produkcji korzeniówki wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien posiadać nast...
10565748 2024-06-26
godz. 10:00
Dolnośląskie DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO (Nr sprawy: TECH/111/PG/2024) Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formu...
10580242 2024-06-27
godz. 09:00
Opolskie Usługa naprawy cystern paliwowych typu CD-10 oraz cystern paliwowych typu CND-33. Przedmiotem zamówienia jest naprawa cystern paliwowych typu CD-10 oraz cystern paliwowych typu CND-33.